فروش فایل های آموزشی

ساخت وبلاگ

کوین بیس یک پلتفرم معاملاتی مستقر در سانفراسیسکو و یکی از محبوبترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است و به میلیون ها کاربر در ایالات متحده و سایر کشورها بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد. این صرافی خدمات مختلفی از جمله خرید، فروش، معامله، سهامداری و ذخیره ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. خدمات ارائه شده هم برای سرمایه گذاران بزرگ و کوچک مفید است. رابط های وب و اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که امکان برداشت دارایی های معاملاتی از پلتفرم را برای کاربران فراهم می کند. اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم های موجود نمی توانند به آسانی همانند وریفای بایننس انجام دهند و یا ارز خود را از آن برداشت کنند. در این مقاله روش های برداشت ارز از Coinbase و CoinBase pro توسط تیم تلماتو نوشتاری شده است در ادامه همراه ما باشید.

 

نحوه برداشت وجوه از صرافی کوین بیس ( Coinbase . com ) و Coinbase Pro

کاربرانی که قصد برداشت فیات از کوین بیس ( Coinbase ) را دارند می توانند به دو روش برداشت را انجام دهند:

1.تبدیل کریپتو به فیات و برداشت آن: برخی از کاربران ممکن است ارز دیجیتال خود را به فیات تبدیل کرده و سپس برداشت کنند، در این حالت مراحل برداشت ارز متفاوت تر خواهد بود، انتخاب فیات مورد نظر کاربران اختیاری و به عهده خودشان است. البته در نظر داشته باشید که کوین بیس از همه فیات ها پشتیبانی نمی کند و فیات مورد نیاز شما باید در لیست این صرافی موجود باشد. در صورتی که قصد انجام این روش را دارید برای انجامآن مقاله مرتبط با ( تبدیل کریپتو به فیات در کوین بیس ) را مطالعه بفرمایید.

2. موجودی فیات خود را از کوین بیس برداشت کنید: در نگاه اول که کاربر با این گزینه مواجه می شود فرایند آن سخت به نظر برسد اما در حقیقت بسیار آسان است ولی کاربران ایرانی که قصد فعالیت و برداشت در صرافی کوین بیس را دارند کار برایشان پیچیده تر است. برای فعالیت در این صرافی بهتر است ابتدا وریفای کوین بیس را مطالعه کنید. روش برداشت این روش در کوین بیس ( CoinBase ) و کوین بیس پرو ( CoinBase Pro ) در ادامه آمده است.

 

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : کوین بیس, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 14:25

صنعت دور کاری در سال های اخیر یک روند محبوب بوده است. یکی از بازارهای آنلاین که در آن می توانید مهارتهای خود را به نمایش بگذارید و برای انجام کاری که می کنید، پول دریافت کنید. همانند سایت فریلنسر نحوه کسب درآمد از Fiverr می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای کاربران ارائه دهد. اما به دلیل تحریم های موجود مثل و احراز هویت صرافی ها و سایت های بین المللی مانند انجام وریفای بایننس با برخی مشکلات روبرو خواهید شد. در این مقاله درباره نحوه ثبت نام در  و چگونه فایور را وریفای کنیم و تهیه مدارک برای ایجاد اکانت فایور و وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) آشنا شوید، همچنین از Fiverr کسب درآمد کنید.اکانت وریفای شده فایور    وریفای رایگان فایور ( Fiverr )  هزینه وریفای فایور  قیمت انجام وریفای فایور  اکانت آماده فایور ( Fiverr )

نحوه ثبت نام در فایور ( Fiverr )

زمینه فعالیت سایت فایور

یک شرکت آنلاین بین المللی در زمینه فریلنسری است که خدمات بسیاری را برای کاربران ارائه می دهد. فایور سایتی برای خرید و فروش کالا نیست بلکه برای انجام فعالیت مورد علاقه کاربران از طریق دورکاری (فریلنسینگ) است. در عملکرد فایور کاربران به دو دسته فروشنده و خریدار تقسیم می شوند، فروشنده کاربری است که خدمات خود را در زمینه کاری لیست می کند. و خریدار در این پلتفرم کاربری است که به دنبال خرید سرویس از فروشنده است، نکته اصلی و قابل توجه این است که خریداران برای انجام وظایف خاص و تخصصی تر فروشندگان را استخدام می کنند. قیمت انجام وریفای فایور

نکته: هر خدمت و کاری که در فایور ارائه می شود Gig گفته می شود.

خدمات پرسودی که در فایور طرفداران زیادی دارد و بعه راحتی برای کاربران از مبتدی تا متخصص پیشنهاد پروژه می شود در زیر به ترتیب آمده است.

  • طراحی گرافیک
  • توسعه وب سایت
  • ترجمه
  • کپی رایتینگ
  • مشاوره منابع انسانی
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • NFT Artist

چگونه فایور را وریفای کنیم

قابل توجه کسانی که می خواهند در فایور شروع به فعالیت کنند

همانگونه که از نام فایور مشخص است این سایت در ابتدای فعالیت خود برای تمامی خدمات فروشنده و خریدار 5 دلار ارزش گذاری می کرد و کاربران موظف بودند سقف فروش خدمات خود را 5 دلار در نظر بگیرند. اما بعد از گذشت مدتی این قانون توسط فایور منقضی شد. گفتنی است یکی از جامع ترین و بهترین راه های ممکن برای کسب درآمد ارزی به دلار فعالیت در فایور است. اگر قصد دارید خدمات کاربر دیگری را بخرید باید ثبت نام فایور را انجام داده باشید. در صورتی که ثبت نام خود را نهایی نکرده باشید نمی توانید از خدمات فروشنده استفاده کنید. و همانند کاربر مهمان فقط بیننده خواهید بود. بنابراین باید برای فعالیت و داشتن درآمد ارزی ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام برای دریافت درآمد خود ملزم به انجام وریفای حساب فایور ( Fiverr ) هستید. در ادامه مقاله می توانید نحوه ثبت نام در فایور ( Fiverr ) را مشاهده فرمایید. وریفای رایگان فایور ( Fiverr )

این پلتفرم نیز دارای قوانین مختص به خود است. ممکن است کاربرانی که بدون انجام وریفای و احراز هویت حساب فایور ( Fiverr ) به فعالیت خود ادامه می دهند بدون اطلاع قبلی حساب آن ها مسدود شود.

 

 وریفای فریلنسر دات کام

 

مدارک ایجاد اکانت و انجام وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr )اکانت وریفای شده فایور  قیمت انجام وریفای فایور  اکانت آماده فایور ( Fiverr )

1. تهیه آی پی ( IP ) ثابت

2. استفاده از ایمیل برای ساخت اکانت

3. تهیه شماره تلفن برای ایجاد اکانت

4. اتصال حساب پی پال ( PayPal ) به فایور

5. استفاده از مدارک هویتی برای وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr )

وریفای رایگان فایور ( Fiverr )

1. تهیه آی پی ثابت : اکانت آماده فایور ( Fiverr )

هر کشوری آی پی مختص خود را دارد. ای پی شما باید به گونه ای باشد که در هر بار اتصال به اینترنت و قطع آن همیشه ثابت باشد. از ای پی کشورهایی که ممنوعیت فعالیت در فایور را دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید. چگونه فایور را وریفای کنیم

با خرید VPN یا VPS ای پی ثابت امنیت حساب خود را تضمین کنید. قیمت انجام وریفای فایور

 

وریفای اکانت و احراز هویت حساب کاربری سایت فایور ( Fiverr ) | بازار آنلاین فریلنسرها

 

2. استفاده از ایمیل برای ثبت نام در فایور :

چگونه فایور را وریفای کنیم ؟ برای ثبت نام در مراحل اولیه فایور از شما تایید ایمیل را برای وریفای حساب فایور ( Fiverr ) تقاضا می کند. برای این منظور اگر ایمیل دارید می توانید از آن استفاده کنید یا در صورت لزوم اکانت ایمیل مخصوص برای فایور بسازید.

 

3. استفاده از شماره تلفن برای ایجاد حساب کاربری : قیمت انجام وریفای فایور

هنگامی که قصد ایجاد حساب کاربری را دارید شما باید علاوه بر ایمیل شماره تلفن خود را نیز ثبت کنید. اما به دلیل تحریم موجود برای ایران استفاده از پیش شماره آن نیز حساب شما را مسدود می کند. پس باید روش های دیگر را برای تایید شماره استفاده کنید.

  1. استفاده از شماره مجازی: برخی از برنامه ها هستند که شماره مجازی قابل استفاده اما یکبار مصرف در اختیار کاربران قرار می دهند ممکن است کاربر دیگری نیز به جز شما به آن دسترسی داشته باشد. و مدت محدودی در اختیار شماست.

 

  1. خرید شماره گوگل ویس: گوگل چندین سال است که در زمینه شماره مجازی فعالیت دارد و بعد از دریافت شماره مجازی محیطی را شبیه جیمیل در اختیار شما قرار می دهد. فقط مواقعی که شما دسترسی به اینترنت دارید می توانید پیام ارسال و دریافت کنید و بدون محدودیت زمانی این شماره در اختیار شماست برای خرید شماره گوگل ویس می توانید از طریق تلماتو اقدام کنید.

 

  1. خرید سیمکارت بین المللی World sim: سیمکارت را شما به صورت فیزیکی خریداری و دریافت می کنید. اگر از دسته افرادی هستید که زیاد سفر می کنید و ممکن است در برخی مکان ها به اینترنت دسترسی نداشته باشید مزیتی که خرید سیمکارت فیزیکی نسبت به سایر روش ها دارد دسترسی در همه جا و مکان به سیمکارت است و هزینه های متعارفی دارد. در مقایسه با گوگل ویس هزینه خریداری زیادی دارد ولی نیازی به نام کاربری و پسورد ندارید و مستقیما می توانید از سیمکارت فیزیکی استفاده کنید. برای دریافت پیام و تماس لزومی به اتصال به اینترنت ندارید. برای خرید سیمکارت با تلماتو تماس بگیرید. 09392789822 قیمت انجام وریفای فایور

 

4. اتصال سامانه انتقال وجه به حساب کاربری فایور ( Fiverr )

برای نقد کردن موجودی خود در سایت فایور شما با درگاه به حساب کاربری نیاز دارید که هر دو مرتبط به یک شخص باشد. و به دلیل این که ایران تحریم است کاربران مجبور هستند برای ورود به هر دو حساب فایور و درگاه انتقال وجه از یک IP استفاده کنند. برای این منظور و نقد کردن وجه در آمد خود می توانید از دو درگاه اینترنتی استفاده کنید. هزینه وریفای فایور

قیمت انجام وریفای فایور

وریفای اکانت و احراز هویت حساب کاربری سایت فایور ( Fiverr ) | بازار آنلاین فریلنسرها | قیمت انجام وریفای فایور

 

سامانه هایی که می توانید برای برداشت وجه فایور از آن استفاده کنید شامل PayPal و Payoneer می باشد. توجه داشته باشید که درگاه Payoneer برای کشورهای روسیه و هند در دسترس نیست پس اگر از پایونییر می خواهید استفاده کنید به آی پی این کشورها نیز توجه داشته باشید. هدف ما در این مقاله اتصال فایور ( Fiverr ) به اکانت آماده پی پال ( PayPal ) می باشد. چگونه فایور را وریفای کنیم

به دلیل این که اکثر کاربران ایرانی از پی پال برای برداشت درآمدهای خود استفاده می کنند و محیط کاربری جذابتری نسبت به پایونییر دارد اکثرا پی پال را انتخاب می کنند. نحوه ثبت نام در فایور ( Fiverr )

PayPal دارای دو نوع حساب کاربری است که شامل حساب Personal و Business می باشد،  فقط برای عملیات برداشت لزومی به حساب بیزینس نیست و می توانید با حساب شخصی ( Personal ) برداشت های خود را انجام دهید. تلماتو ارائه دهنده انواع حساب آماده PayPal می باشد. قیمت انجام وریفای فایور

می توانید برای خرید اکانت آماده پی پال از طریق تلماتو نیز اقدام بکنید. در واقع برای برداشت پول از حساب فایور خود، باید اکانت PyPal نیز به نام خودتان باشد.حداقل مبلغ برداشت در پی پال ( PayPal ) یک دلار است و هنگام برداشت هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. هزینه وریفای فایور

 

5. استفاده از مدارک هویتی برای KYC وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) چگونه فایور را وریفای کنیم

یکی از سه مدارک هویتی که برای اکثر پلتفرم ها و صرافی ها قابل قبول است را این پلتفرم نیز برای انجام وریفای فایور ( Fiverr ) قبول می کند.

  • گواهینامه رانندگی
  • پاسپورت
  • کارت هویتی ( ID Card )

 

مدارکی که برای وریفای حساب توسط فایور قابل قبول نیستند:

  • کارت اقامت دائم یا گرین کارت
  • مدارک مدرسه
  • دفترچه های پزشکی
  • مدرک های موقت
  • مجوز اقامت در کشورهای غیر تحریم
  • کارت خدمات عمومی همانند کارت هتل و …
  • کارت های شناسایی نظامی

از تهیه این مدارک برای احراز هویت جلوگیری کنید در صورتی که می خواهید مدرک فیک برای دور زدن تحریم فایور مدرک جمع آوری کنید حتما به موارد بالا دقت کنید تا از کلاهبرداری علیه شما جلوگیری شود. قیمت انجام وریفای فایور

 

استفاده از مدارک هویتی برای وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) چگونه فایور را وریفای کنیم

برای انجام این کار، بعد از ثبت نام شما اعلانی برای وریفای در حساب فایور خود دریافت می کنید که باید هویت خود را تأیید کنید. شما 14 روز فرصت خواهید داشت تا این فرآیند را انجام دهید و تکمیل کنید، اگر این کار را انجام ندهید، حساب شما محدود خواهد شد.

به عنوان بخشی از فرآیند تأیید هویت، فایور از نرم افزار تأیید هویت ارائه دهنده خدمات شخص ثالث استفاده می کند. این نرم افزار ابتدا تأیید می کند که تصویر شما از یک شناسه دولتی است و سلفی شما معتبر است. سپس دو تصویری را که آپلود می‌کنید مقایسه می‌کند تا مشخص شود آیا شناسه و سلفی آپلود شده تصاویر معتبری هستند که مطابقت دارند یا خیر. اکانت وریفای شده فایور 

این فرآیند برای اثبات اینکه سند ارائه شده نشان دهنده شماست و از منابع دیگر کپی نشده است، لازم است. اگر در برخی از مواقع حساب شما با مشکلاتی مواجه شد بتوانید به آسانی حساب خود را بازگردانی کنید. برای تهیه مدارک وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) شما باید مدرک هویتی ارائه دهید در صورتی که ارائه ندهید بعد از مدتی حساب کاربری فایور شما با محدودیت روبرو خواهد شددر نظر داشته باشید ملیت شما بر روی هر کارت هویتی ایرانی نوشتاری شده باشد بعد از ارائه مدرک به فایور بلافاصله حساب شما مسدود خواهد شد. بنابراین برای وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) باید از خدمات ویژه تلماتو استفاده کنید.

   

خدمات ویژه تلماتو برای وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) قیمت انجام وریفای فایور

به دلیل تحریم های قابل توجهی که علیه ایران وجود دارد، کاربران کشورمان با مدارک خود قادر به وریفای و احراز هویت فایور ( Fiverr ) نیستند بنابراین مجبور به تهیه مدارک وریفای فایور ( Fiverr ) هستند. چگونه فایور را وریفای کنیم ؟ برخی از کاربران تصور می کنند پاسپورت ایرانی بعنوان تهیه مدارک وریفای فایور ( Fiverr ) مناسب است یا مدارکی را که در هنگام اقامت موقت از کشور مقصد دریافت می کنند، توجه داشته باشید که این مدارک فقط برای مدت زمان موقت کاربرد دارند و علاوه بر این ها ملیت شما بر روی این مدارک ایرانی یاد شده است، با دنباله روی از این اتفاقات به تنها راه موجود برای تهیه مدارک انجام وریفای فایور می رسید. می توانید از مدارک هویتی کشورهای خارجی با مشخصات خودتان استفاده کنید. تنها روش کاربردی و راه نجات کاربران ایرانی از تحریم باشد.

با تهیه مدارک وریفای حساب فایور ( Fiverr ) کشور غیر تحریم و قابل قبول برای فایور، انجام وریفای حساب فایور ( Fiverr )  را در اولویت قرار دهید.

 

خدمات مشابه: 

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 17:00

سایت فریلنسر دات کام ( Freelancer.com ) یکی از بهترین سایت ها در زمینه دور کاری می باشد، فریلنسرها بر اساس توانایی و مهارت های خود پروژه های روی سایت را انتخاب می کنند. فریلنسر یک سایت در زمینه شغل های متفاوت است که شما می توانید به صورت دور کار آن را انجام دهید و در آمد دلاری کسب کنید. برای داشتن درآمد دلاری ، بهترین انتخاب انجام وریفای اکانت آماده فریلنسر است و  فریلنسرها می توانند در زمینه شغلی خود و مرتبط با توانایی هایی که دارند، پروژه های ارسال شده توسط کارفرما را دریافت کرده و بعد از انجام کار در اختیار کارفرما قرار دهند و مبلغ توافق شده با کارفرما را دریافت کنند. چون فریلنسر ایران را تحریم کرده است، کاربران ایرانی نمی توانند به فعالیت بپردازند. برای ایجاد و وریفای حساب ، احراز هویت فریلنسر ( Freelancer ) با روش هوشمندانه مانند وریفای بایننس با تیم تلماتو همراه ما باشید. وریفای رایگان فریلنسر ، قیمت انجام وریفای فریلنسر

 

زمینه فعالیت سایت فریلنسر و طرح های عضویت مختلف این سایت ( Freelancer )

Freelancer.com یک بازار بزرگ از انواع دسته های شغلی دارد.

  • مشاغل فناوری اطلاعات و طراحی وب گرفته تا
  • نویسندگی
  • سئو
  • ورود داده ها
  • حسابداری و مشاغل در صنعت حقوق
  • و …

می توانید تقریباً هر نوع شغلی را در این پلتفرم پیدا کنید (البته فقط این سایت برای کاربرانی که علاقمند به دورکاری هستند مناسب است).

نمونه ای از مشاغل سایت فریلنسر در عکس زیر قابل مشاهده است. قیمت انجام وریفای فریلنسر ( هزینه وریفای فریلنسر )

 

انجام وریفای و احراز هویت سایت فریلنسر ( Freelancer ) | خرید اکانت آماده وریفای شده رایگان با هزینه کم سایت فریلنسر در Telmato.ir

بدیهی است که هرچه مهارت شما خاص تر باشد، احتمال بیشتری برای یافتن مشاغل پردرآمد با رقابت کمتر وجود دارد. هرچه مجموعه مهارت های شما گسترده تر باشد، مشاغل بیشتری را واجد شرایط می شوید. اگر فهرستی طولانی از مجموعه مهارت‌های خاص دارید، برای فعالیت شما در سایت فریلنسر بهتر است. قیمت انجام وریفای فریلنسر ( هزینه وریفای فریلنسر )

 

طرح های عضویت متفاوتی در فریلنسر وجود دارد که به آن ها اشاره کوتاهی کرده ایم:

  1. طرح عضویت رایگان: عضویت در طرح عضویت رایگان، هزینه ای ندارد. با عضویت در این طرح می توانید تا 8 پیشنهاد در ماه ارائه دهید.
  2. طرح عضویت پایه ( Basic ) : این مبلغ 4.95 دلار در ماه است و همچنین شما را واجد شرایط برنامه فریلنسر ترجیحی آنها می کند.
  3. طرح عضویت Plus: این طرح درحال حاضر در یک دوره آزمایشی رایگان 1 ماه ارائه می شود. هزینه عادی ای طرح 9.95 دلار می باشد. و شامل 100 پیشنهاد در ماه است و مانند طرح اولیه، شما را واجد شرایط برنامه فریلنسر ترجیحی آن ها می کند.
  4. طرح عضویت حرفه ای ( Professional ) : این نسخه ارتقا یافته طرح پلاس است، هزینه طرح عضویت حرفه ای فریلنسر 29.95 دلار است و تمام ویژگی های موارد بالا را شامل می شود.
  5. طرح عضویت premier : ارتقاء یافته تر از همه طرح عضویت ها می باشد و هزینه این طرح 59.95 دلار در ماه می باشد.

برای برخورداری از هر کدام از این سطوح علاوه بر پرداخت هزینه که بصورت ماهانه و سالانه ( پیش پرداخت ) باید حداقل عضویت ساده را انجام داده باشید. در صورتی که نمی توانید وریفای حساب فریلنسر خود را انجام دهید، می توانید اکانت آماده وریفای شده فریلنسر را از تلماتو خریداری کنید.

 

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 16:35

اگر فریلنسر مبتدی هستید و به دنبال به احتمال زیاد نمی دانید اولین مشتری خود را از کجا پیدا کنید و چگونه با آن ها ارتباط برقرار کنید یا حتی به چه روشی آن پروژه را به اتمام برسانید، در این مواقع سایت فریلنسری آپورک ( Upwork ) به کمک شما می آید، یکی از بزرگترین پلتفرم های موجود برای فریلنسری UpWork می باشد. اگر به دنبال خرید اکانت آپورک و اطلاع از هزینه وریفای آپورک می گردید ، این سایت یکی از تخصصی ترین سایت ها در زمینه فریلنسری می باشد که باید حتما دارای رزومه باشید و مهارت و تخصص را در زمینه کاری خود عرضه کنید تا بتوانید در سایت آپورک  فعالیت داشته باشید یا خرید اکانت آماده آپورک  را از تلماتو انجام دهید ، تا از وریفای و احراز هویت حساب آپورک  اطمینان کامل داشته باشید همچنین می توانید اکانت آماده وریفای شده آپورک  را خریداری کنید یا خودتان انجام دهید. در ادامه مقاله به نحوه ثبت نام در آپورک و هزینه وریفای آپورک ( Upwork ) با شرایطی که ایران تحت تحریم کشورهای خارجی است پرداخته ایم ، همانند قیمت احراز هویت بایننس برای دریافت خدمات وریفای آپورک ) در ادامه مقاله همراه ما باشید. وریفای رایگان آپورک ( Upwork )

 

 

زمینه فعالیت سایت آپورک ( Upwork )

سایت آپورک در 12 دسته فعالیت دارد که هر کدام از این دسته ها به بخش های کوچکتر تجزیه می شوند. بخش های اصلی به موارد زیر تجزیه می شوند:

  • Web, Mobile & Software Dev: توسعه وب ، موبایل و نرم افزار
  • Translation: ترجمه
  • Design & Creative: طراحی و خلاقیت
  • Legal: کار حقوقی
  • Writing: نویسندگی
  • Accounting & Consulting: حسابداری و مشاوره
  • Sales & Marketing: فروش و بازاریابی
  • IT & Networking: شبکه و آی تی
  • Admin Support: پشتیبانی مدیر
  • Engineering & Architecture: مهندسی و معماری
  • Customer Service: خدمات مشتری
  • Data Science & Analytics: علوم داده و تجزیه و تحلیل

 

شرایط کار در آپورک ( Upwork ) برای کاربران ایرانی

بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان سستم های آنلاین فریلنسر را راه اندازی کرده اند، و در آمد از این روش را سودآور می دانند. این پلتفرم ها بدون در نظر گرفتن عرض جغرافیایی خدمات خود را به اکثر کشورها ارائه می دهند. اما به دلیل پیروی از قوانین مالی بین المللی و اعلام مخالفت خود با پولشویی به تحریم برخی از کشورها پرداخته اند.

ایران نیز در لیست تحریم آپورک ( Upwork ) بین کشورهای تحت تحریم قرار دارد. بنابراین برای استفاده از امکانات این سایت ها و وارد شدن به بازارهای جهانی مجبور به تغییر IP و تغییر هویت بپردازند.

 

مدارک ثبت نام ، ایجاد اکانت ، وریفای و احراز هویت در آپورک ( Upwork )

1. IP ثابت

2. وریفای ایمیل

3. قبض برای تایید آدرس

4. وریفای شماره تلفن

5. استفاده از مدارک هویتی برای وریفای

6. Video call برای وریفای و احراز هویت آپورک ( Upwork )

7. اتصال سامانه برداشت به آپورک ( Paypal )

 

1. استفاده از IP ثابت برای فعالیت در آپورک ( Upwork )

IP ثابت برای تغییر هویت کاربر از یک کشور به کشور دیگر کاربرد دارد. تغییر آی پی کاربران ایرانی که در سایت های خارجی اجازه فعالیت ندارند الزامی است. کاربرانی که برای خرید اکانت آپورک ( Upwork )  یا ثبت نام در آپورک ( Upwork ) به دنبال راه چاره هستند، استفاده از روش های معمول که اکثریت از فیلترشکن رایگان استفاده می کنند به شما پیشنهاد نمی شود. فریلنسرهایی که هر دفعه با آی پی متفاوتی وارد حساب آپورک ( Upwork ) خود می شوند حسابشان مسدود می شود. سعی کنید در صورت امکان از VPS و در غیر این صورت از VPN ای پی ثابت که در اکثر مواقع پولی هستند، استفاده کنید. وریفای رایگان آپورک

کشورهای تحریم شده در آپورک

هرگز برای فعالیت در آپورک از آی پی و مدارک کشورهای زیر استفاده نکنید، به محض لو رفتن هویت شما حسابتان مسدود خواهد شد.

  • ایران
  • کره شمالی
  • سوریه
  • کریمه، منطقه اوکراین
  • کوبا
  • اتباع فردی کوبا
  • هر کشور یا منطقه دیگری که توسط قانون محدود شده است (این مورد گاهی اوقات تغییر می کند)

 

2. وریفای ایمیل در آپورک ( Upwork )

برای ثبت نام و ایجاد اکانت در سایت ها باید حتما ایمیل ارائه دهید. ثبت نام در آپورک ( Upwork ) نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتما برای ثبت نام باید ایمیل خود را ثبت کنید. در صورتی که از قبل ایمیل دارید می توانید از آن استفاده کنید، یا یک ایمیل جدید ایجاد کنید. مشکلی برای اکانت آپورک ( Upwork ) ایجاد نمی کند.

 

3. قبض برای تایید آدرس

سایت های بزرگی که در زمینه های متفاوت مخصوصا زمینه مالی از جمله سایت های فریلنسری فعالیت دارند و با کاربران در ارتباط هستند عموما تایید آدرس را از کاربران درخواست می کنند، افراد ساکن ایران که تحت تحریم هستند باید آدرس خود را به آدرس کشور دیگر تغییر دهند تا اجازه فعالیت داشته باشند. توجه داشته باشید که آدرس فیک توسط تلماتو در اختیار شما قرار داده نمی شود و کاملا واقعی هستند.

 

4. وریفای با شماره تلفن خارجی

برای وریفای و احراز هویت آپورک ( Upwork ) در مرحله ثبت نام در آپورک ( Upwork ) از شما تقاضای شماره تلفن میکند. به دلیل تحریم ایران شما نمی توانید با پیش شماره ایران در این سایت ثبت نام انجام دهید. بنابراین به یک شماره خارجی نیاز دارید تا وریفای و احراز هویت Upwork ( آپورک ) را کامل کنید. روش های متفاوتی برای تهیه شماره تلفن وجود دارد.

  1. عدم استفاده از شماره مجازی: برخی از برنامه ها به صورت رایگان شماره مجازی کشورهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما مشکل اساسی که برای استفاده از این شماره ها پیش می آید عدم دسترسی دوباره به این شماره ها است و ممکن است یک شماره همزمان در اختیار چندین کاربر باشد که امنیت شما را با خطر مواجه می کند. از تهیه و استفاده شماره های مجازی برای ثبت نام در Upwork ( آپورک ) بپرهیزید.
  2. استفاده از سیمکارت بین المللی: بهترین روش برای وریفای شماره تلفن ، استفاده و خرید سیمکارت بین المللی می باشد. با این روش در همه جا و مکان بدون نیاز به اینترنت می توانید پیام و تماس ارسال و دریافت کنید ، همه جا در دسترستان است. و برای برداشت در آمد خود با مشکل مواجه نخواهید شد.

 

5. استفاده از مدرک هویتی برای وریفای و احراز هویت آپورک ( Upwork )

برای تأیید هویت خود باید از کارت شناسایی دولتی خود عکس بگیرید. فرم های قابل قبول برای برخی از کشورها متفاوت است. ممکن است برای برخی از کشورها همزمان دو مدرک هویتی را درخواست کند و برای برخی از کشورها برای وریفای احراز هویت آپورک ( Upwork ) ارائه یکی از آن ها کافی است. وریفای رایگان آپورک 

نکته: مدرک هویتی باید شامل تصویر، امضا، نام، تاریخ تولد و آدرس شما باشد، به استثنای گذرنامه‌هایی که به آدرس شما نیازی ندارند. وریفای رایگان آپورک

مدارک غیرقابل قبول برای وریفای و احراز هویت آپورک ( Upwork )

  • شناسنامه دانشجویی
  • شناسنامه کارمند
  • کارت کتابخانه
  • شناسنامه دست نویس
  • شناسنامه موقت
  • شناسنامه کپی شده
  • شناسنامه نظامی و کارت سلامت

نکته: توجه داشته باشید عکسی که روی پروفایل خود دارید باید مطابق با عکس موجود روی مدرک هویتیتان باشد.

مدارک مورد قبول وریفای واحراز هویت آپورک ( Upwork ) برای پناهندگان

  • سند صادر شده از سوی UNHCR
  • ویزای موقت پناهجو
  • گواهی پناهندگی

مدارک قابل قبول برای وریفای و احراز هویت آپورک ( Upwork )

  • گذرنامه
  • کارت شناسایی ملی (NIC/CNIC)
  • ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 16:12

کارهای فیزیکی در حال تبدیل شدن به کارها در زمینه دیجیتالی می شود. برخی از کاربران فریلنسری ( دورکاری ) را بخاطر مزایای آن ترجیح می دهند. در این زمینه سایت های مختلف و معتبری وجود دارد که هرکدام اهداف مشابه و عملکرد مختلفی دارند. سایت 99Designs نیز یکی از سایت های پرطرفدار در زمینه طراحی می باشد. که بعنوان بزرگترین بازار طراحی گرافیک در جهان شناخته شده است، مشتریانی را که به کارهای طراحی سفارشی مانند لوگوها و وب سایت ها نیاز دارند، به جامعه ای پر رونق از طراحان با استعداد متصل می کند که در بازه زمانی 7 تا 10 ثانیه یک طرح سفارشی جدید به سایت ارسال می شود. در صورتی که مشتاق به انجام وریفای و احراز هویت 99Designs هستید و همانند وریفای بایننس ممکن است به مشکل برخورده باشید، برای انجام وریفای 99 دیزاین وریفای گام به گام و اطلاع از نحوه انجام وریفای و احراز هویت 99Designs همراه تلماتو باشید.

 

زمینه فعالیت سایت فریلنسری 99Designs

فرض کنید دو جعبه متفاوت در اختیار شما قرار داده شده است، یک جعبه قهوه ای ساده و دیگری جعبه شیک بسته بندی شده می باشد. شما علاقه دارید ابتدا کدام یکی را انتخاب کرده و باز کنید؟ قطع به یقین ابتدا جعبه ای که به زیبایی تزئین شده است نظر شما را جلب خواهد کرد و مشتاق باز کردن آن خواهید بود چون جذاب تر به نظر می رسد. در حقیقت طراحی گرافیک کارآمد نیز این طرح را با برند شرکت ها و ادارات انجام می دهد. 99 دیزاین همانند یک جامعه جهانی متشکل از طراحان حرفه ای است که همه چیز را از لوگوها و برنامه ها گرفته تا جلد کتاب و بروشور تولید و طراحی می کنند و هویت منحصر به فردی به محصول شما ارائه می دهند.

می توانید برای طراحی خود مسابقه ای راه اندازی کنید یا یک طراح فردی را برای انجام کار استخدام کنید.اگر مسابقه ای برگزار می شود، معمولاً حدود یک هفته طول می کشد تا طراحی لوگوی کاربران به پایان برسد. شما می توانید آن را در فرمت های مختلف از جمله AI Adobe Illustrator، EPS فرمتی بی نهایت مقیاس پذیر، JPG، PNG و PDF ارسال کنید.

در هر طرحی که ارائه می دهید باید در مسابقه شرکت کنید و بعد از دریافت ایده آغاز به طراحی کنید.

 

وریفای و احراز هویت سایت فریلنسری مخصوص طراح ها 99Designs | خرید اکانت آماده وریفای شده با کمترین هزینه 99Designs در تلماتو

 

قابل توجه کاربران ایرانی که قصد فعالیت در 99Designs را دارند

دورکاری و فریلنسری شغل محبوب بسیاری از کاربرانی است که می خواهند درآمد دلاری داشته باشند ولی امکان این کار برایشان فراهم نیست. در صورتی که مشتاق به انجام طراحی در سطح بین المللی هستید و با محدودیت تحریم ها مواجه هستید می توانید با هویت ساختگی در این پلتفرم به فعالیت بپردازید. در نظر داشته باشید که برای مبارزه با پولشویی و جلوگیری از اقدامات تروریستی ایران نیز در لیست تحریم ها قرار گرفته است به هیچ عنوان هویت ایرانی خود را نمایان نکنید.

کاربرانی که قصد فعالیت در 99Design را دارند اما با طریقه آغاز به کار آن آشنایی چندانی ندارند، برای این منظور و آغاز به فعالیت در سایت 99 دیزاین می توانید از مراحل زیر پیروی کنید.

  1. ایجاد اکانت در سایت
  2. انجام وریفای و احراز هویت 99Designs
  3. پروژه ای را پیدا کنید که علاقمند به فعالیت در آن زمینه هستید و می خواهید روی آن کار کنید.
  4. طرح خودتان را ایجاد کنید.
  5. به صفحه آن پروژه برگردید و ارسال کنید.

اکانت آماده 99Designs

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 15:48

در این مقاله، هر آنچه را که باید در مورد حساب‌های شخصی و تجاری پی پال بدانید، بررسی می‌کنیم به زبان ساده و با چشم پوشی می توان گفت پی پال نقل و انتقال امن پول بوسیله ایمیل است. این جمله به همان اندازه که درست به نظر می رسد می تواند نادرست باشد اما تردیدی نیست که همین ایده ساده، پی پال را به یک قطب مالی نه تنها در اینترنت بلکه در جهان خارج تبدیل کرده است. شرکتی که با وجود رقبای بزرگ و قدرتمند، طی چند سال توانست به یکی از بزرگترین شرکت های بین‌المللی تبدیل شود. در ادامه مقاله می توانید مزایا و معایب حساب تجاری ( business ) و حساب شخصی ( personal ) را مطالعه کنید و بر حسب نیاز خود نوع حساب کاربری را انتخاب کنید. خرید حساب پی پال وریفای شده باعث می شود شما با خیالی راحت به پرداخت ها و جابجایی ارز خود بپردازید. اما به دلیل تحریم ها مثل وریفای بایننس اگر با نبود مدرک هویتی روبرو شدید می توانید اکانت را از تیم تلماتو خریداری کنید.

 

تعریف کلی پی پال PayPal

پی پال یکی از بزرگترین خدمات پرداخت آنلاین در جهان است که دو نوع حساب برای موارد استفاده مختلف ارائه می دهد. پی پال این حساب های شخصی و تجاری را فراخوانی می کند. حساب های شخصی پی پال برای کسانی که دوست دارند به صورت آنلاین خرید کنند یا پول دریافت کنند یا افرادی که دوست دارند صورت حساب ها را بین افراد بیشتری تقسیم کنند، بهترین است. حساب های تجاری ( Business ) برای بازرگانان یا مشاغل ایده آل هستند زیرا ویژگی های اضافی را برای آنها ارائه می دهد

به بیانی دقیق تر، پی پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد حساب‌های مجازی یا الکترونیکی ایجاد کنند و از طریق این حساب ها در شبکه ای بسیار ایمن، سریع و با کاربری آسان، به نقل و انقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز از در شبکه اینترنت بپردازند.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی می‌خواهید پرداختی در سایت خارجی انجام دهید، معمولا روش‌های مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود، مثل استفاده از کیف پول پی پال، کارت‌های اعتباری و… البته استفاده از پی پال فقط مختص پرداخت نمی‌باشد، بلکه کاربردهای زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود. در این مقاله به طور کامل به بررسی صفر تا صد پی پال می‌پردازیم و شما با خواندن آن می‌آموزید که پی پال (PayPal) چیست، چه کاربردهایی دارد و چرا به عنوان بهترین روش پرداخت انتخاب شده است.

 

مزایای عملکرد پی پال در ایران

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا در ایران نیز، کاربران می توانند از مزیت های حساب پی پال بهره مند شوند و مزیت های پی پال برای کاربران ایرانی چیست؟ در پاسخ به این پرسش کاربران عزیز باید بگوئیم که :

  • از آنجایی که درگاه پرداخت پی پال در ایران به طور گسترده مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، نه تنها افراد بسیاری با آن آشنا هستند بلکه از دیدگاه آن ها پی پال بسیار قابل اعتماد می باشد.
  • کار با حساب پی پال بسیار ساده و آسان است، چرا که تنها با استفاده از یک ایمیل آدرس می توان از آن استفاده کرد.
  • با استفاده از حساب پی پال اطلاعات مربوط به کارت اعتباری از دید سایرین پنهان باقی می ماند. به همین دلیل پی پال جز سیستم های پرداخت بسیار امن محسوب می شود.

 

خرید اکانت وریفای شده از تیم تلماتو

همانگونه که در محصولات قبلی همانند خرید وریفای بایننس و صرافی و خدمات سایت های دیگر به تحریم بودن ایران اشاره کردیم باید بدانید که پی پال نیز با دنباله روی از قوانین تحریم بین المللی ایران را تحریم کرده است. کاربران ایرانی در صورتی که تمایل به فعالسازی PayPal دارند و از مراحل و مدارک پیش روی خود آگاهی ندارند می توانند با تیم تلماتو بر حسب نیاز خود نوع حساب کاربری شخصی یا تجاری را انتخاب کنند. به نظر تیم تلماتو حسب کاربری تجاری پی پال گزینه مناسبی برای انتخاب است چون قابلیت های بیشتری دارد و و برای تجارت آنلاین بسیار مناسب است و محدودیت حساب شخصی را ندارد.

 

پی پال چگونه کار می کند؟

ساخت حساب در پی پال، در مراحل اولیه آن کار آسانی است. در ابتدا تنها با اندکی اطلاعات شخصی یا شرکتی، و استفاده از یک آدرس ایمیل، اکانت پی پال شما ساخته یا افتتاح می‌شود. لازم است اطلاعات وارد شده برای ساخت اکانت واقعی و فیک نباشد، زیرا در این مرحله اگر چه بررسی‌هایی بر روی اطلاعات وارد شده شما صورت نمیگیرد، اما در نهایت به آن نیاز خواهید داشت.

در مرحله بعد، برای استفاده از خدمات پی پال، نیاز به فعال سازی اکانتتان دارید. این امر با اتصال یک حساب بانکی یا اعتباری (مثل ویزا یا مستر کارت) به اکانت شما اتفاق می افتد. پس از وریفای شدن (Verify) اکانتتان، می‌توانید از امکانات اکانت پی پال استفاده نمایید.

انواع مختلف حساب های پی پال متناسب با نیاز های شما:

اشخاص به دلایل مختلف از حساب پی پال استفاده می کنند. عده ای معمولا برای خرید آنلایـن، عـده ای برای خرید و فروش و تعدادی هم برای تجارت تمام وقت آنلاین از حساب پی پال استفاده می کنند. برای مثال حساب هایی مثل:

  1. اکانت پرسونال (Personal)
  2. اکانت پریمیر (Premier)
  3. اکانت تجاری (Business)
  4. اکانت دانش آموزان (student)

که ما در این آموزش قصد داریم اکانت پرسونال و بیزینس پی پال را با ریز ترین جزئیات برای شما آموزش دهیم که در هنگام خرید این محصول اکانت آماده حساب پرسونال (Personal) و بیزینس  ( Business PayPal) پی پال ( وریفای شده ) با هیچ مشکلی مواجه نشوید و بدون تردید خریداری نمایید. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید تا پایان این آموزش با ما همراه باشید.

 

 

 

تفاوت های اساسی حساب تجاری پی پال (  PayPal Business ) و حساب شخصی پی پال ( PayPal Personal )

یک حساب تجاری پی پال تمام ویژگی های یک حساب شخصی را به اضافه ویژگی های دیگر ارائه می دهد که می تواند هم به افراد حرفه ای و هم نوپا همچنین شرکت ها در رشد و توسعه کمک کند.

 

حساب شخصی پی پال ( Personal )

حساب های شخصی پی پال برای کسانی طراحی شده است که عمدتاً از پی پال برای خرید آنلاین یا ارسال پول به دوستان و خانواده استفاده می کنند. گفتنی است، از این نوع حساب می توان برای فروش کالا و خدمات نیز استفاده کرد. یکی از اشکالات حساب شخصی این است که خریدار در هر خرید نام کامل شما را می بیند. علاوه بر این، نمی‌توانید تا آنجایی که می‌توانید با یک حساب تجاری، روش‌های پرداخت را بپذیرید (مثلاً نمی‌توانید به مردم اجازه دهید از طریق صورت‌حساب پرداخت کنند) یا از بسیاری از ویژگی‌های دیگر یک حساب تجاری PayPal استفاده کنید. ارائه می دهد.

به طور خلاصه، یک حساب شخصی PayPal برای فروشندگانی که قصد دارند فقط به صورت گهگاهی یا غیررسمی کالاها و خدمات خود را بازاریابی کنند، ایده آل است.

 

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای سایت Pypal, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 15:27

پیمنتز 

کیف پول های متعددی برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال کاربران وجود دارد. با توجه به این که انواع مختلفی کیف پول برای انتخاب وجود دارند، ممکن است انتخاب کمی دشوار باشد چون افراد با سلیقه ها و توانایی های متفاوت که دارند فقط یک کیف پول مشخص برای انتخاب این اشخاص وجود ندارد. از آنجایی که کوین پیمنتز نیز مانند سایر پلتفرم ها به دلیل تحریم ایران اجازه ای به فعالیت در پلتفرم خود را به کاربران ایرانی نمی دهد، بنابراین کاربران  ایرانی برای این که بتوانند از تحریم رد شوند نیاز به همکاری و مشاوره با یک شخص کاردان را دارند، تیم تلماتو در این راه افراد زیادی را از بند تحریم ها برای فعالیت در پلتفرم های بین المللی مانند وریفای بایننس گذرانده است، این مقاله وریفای و احراز هویت اکانت کوین پیمنتز ( CoinPayments ) با تلماتو می باشد که در آن به  تحلیل اجزای کوین پیمنتز پرداخته ایم. برای انتخاب کیف پول مطمئن و ایمن همراه ما باشید.

 

CoinPayments ( کوین پیمنتز ) چیست؟

کوین پیمنتز یک شرکت کانادایی است که سرویس درگاه پرداخت برای ارزهای دیجیتال را از سال 2013 ارائه می دهد. علاوه برا این به دلیل پذیرش تعداد زیادی ارز دیجیتال و پشتیبانی آنها برخی از افرد از این سایت به عنوان یک کیف پول آنلاین برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال استفاده می کند. و بسیاری از دلایل دیگر که در ادامه مقاله گفته شده است و ذکر همه موارد و مزیت های CoinPayments ممکن است از حوصله کاربر خارج باشد، در حالت کلی اگر بخواهیم توصیفی از کوین پیمنتز داشته باشیم باید بگوییم به دلایل مزیت های زیادی که دارد کاربران زیادی را به سوی خود کشانده است و به یکی از پرطرفدارترین سایت های ارائه راهکارهای پرداخت ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

 

پلتفرم های CoinPayments

این پلتفرم هم اپلیکیشن اندروید و IOS دارد و هم از نسخه وب پشتیبانی می کند، می توان با این پلتفرم  به حساب های خود دسترسی پیدا کنید و ارزهای دیجیتال را هر جا هستید شخصا تایید کنید یا به ارز تبدیل کنید. برای فعالیت در این پلتفرم احراز هویت و وریفای اکانت کوین پیمنتز ( CoinPayments ) را باید انجام دهید یا مدارک آن را تهیه کنید.

 

ورژن دسکتاپ

برنامه وب Coin Payments طراحی تمیزی دارد، ممکن است برای کاربرانی که برای اولین بار در زمینه کریپتو فعالیت می کنند برایشان آسان نباشد. این برنامه با هدف پرداخت های ارز دیجیتال آنلاین طراحی شده است، در مقایسه با کیف پول هایی که رمزنگاری کاربر پسند دارند، به نسبت طاهر یک سیستم پرداخت تجاری را دارد. با ورژن دسکتاپ به راحتی می توان وریفای و احراز هویت کوین پیمنتز ( CoinPayments ) را انجام داد.

 

ورژن اپلیکیشن موبایل

نسبت به ورژین دسکتاپ کاربر پسندتر است، زیرا نسبت به نسخه آن رابط کاربری ساده تری دارد و تمامی امکانات نسخه وب را دارا می باشد.

 

 

خرید اکانت وریفای شده کوین پیمنتز ( CoinPayments ) | خرید حساب کاربری وریفای شده کیف پول و سایت Coin payments ( کوین پیمنتز ) در تلماتو

 

روش استفاده از سایت و اپلیکیشن CoinPayment برای کاربران ایرانی

همانطور که گفته شد این کیف پول نیز همانند سایر فعالیت هایی که با ارز دیجیتال و یا به فیات مرتبط است به دلیل تحریم بودن ایران، برای کاربران ایرانی فیلتر می باشد و هر شخصی که هویت ایرانی داشته باشد مجاز به فعالیت در این سایت نیست. برای جلوگیری از لو رفتن هویتتان دو کار اساسی که باید انجام دهید را لطفا با دقت به خاطر بسپارید:

استفاده از VPN یا VPS با آی پی ثابت: حتما توجه داشته باشید به دلیل فیلتر بودن CoinPayments برای ایرانیان یک آی پی ثابت تهیه کنید که در هر دفعه استفاده از این پلتفرم اتصالتان به اینترنت با این ای پی صورت بگیرد.

استفاده از آخرین آپدیت مرورگر و اپلیکیشن: آپدیت ها اغلب به دلیل رفع باگ های برنامه و افزایش قابلیت ها انجام می شود، برای کارایی بهتر و بیشتر از آخرین نسخه مرورگر و اپلیکیشن استفاده کنید.

 

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : کوین پیمنتز, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 476 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 14:41

در تکنولوژی مدرن، تقریبا بیشتر افراد با پرداخت های آنلاین سر و کار دارند و به دلیل سهولت در پرداخت و بدون نیاز به جابجایی مکانی این کار را انجام می دهند، برخی از کاربران نیز ممکن است ایده های متفاوتی درباره کیف پول ها و پرداخت های آنلاین داشته باشند. در این مقاله یکی از معروف ترین و ایمن ترین سیستم پرداخت Advcash بررسی اجمالی شده است. همچنین توضیحات کلی درباره مزایا و معایب و به دلیل تحریم ایران، احراز هویت این پلتفرم نیز مانند وریفای بایننس برای کاربران عزیز آسان نخواهد بود. برای وریفای و احراز هویت سیستم ادوکش ( Advcash ) با تلماتو همراه باشید.

 

ادوکش ( Advcash ) چیست؟

ادوکش یک سیستم پردازش پرداخت و انتقال پول آنلاین است که فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است. Advcash مختصر شده Advance Cash می باشد. که به سیستم پرداخت تعلق دارد و در این زمینه به فعالتیت خود ادامه می دهد.


Advcash و ارزهای دیجیتال

این پلتفرم یک سیستم پرداخت آنلاین و کیف پول خارجی است، اما با تمام ارزهای اصلی جهان سازگار است. شما یک حساب advcash ایجاد می کنید، و هر ارزی که دارید می تواند از طریق آن اداره کنید، این سرویس بیش از بیست روش برای مدیریت حساب کیف پول شما دارد که به طور موثر جایگزین کیف پول فیزیکی در محیط آنلاین و مجازی می شود.

علاوه بر این ها از ارزهای فیات (ملی) و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

آخرین گزینه برای برداشت وجه، انتقال پول به ارزهای دیجیتال داخل سیستم است.

به عنوان مثال از ارزهای زیر پشتیبانی می کند:

  • دلار
  • یورو
  • روبل
  • و …

ارزهای دیجیتال اصلی پشتیبانی شده در Advcash موارد زیر می باشند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • و …

این طیف از ارزهای مختلف مهم advcash را به روشی کاربردی تر برای استفاده از دارایی های شما تبدیل می کند. همچنین به شما امکان می دهد از advcash در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

 

نحوه کار با Advcash

Advcash یک درگاه بین المللی است که به صورتی ایمن طراحی شده است و به دلایل مختلف می توان از آن استفاده کرد. در اینجا چند دلیل رایج برای استفاده از advcash آورده شده است.

  •   با استفاده از advcash می توانید دارایی ها را از حسابی به حساب دیگر منتقل کنید
  •   خرید اینترنتی و پرداخت آن از طریق Advcash امکان پذیر است
  •   با استفاده از روش پرداخت advcash می توانید پرداخت های خود را دریافت کنید.
  •   همچنین می تواند با ارز دیجیتال کار کند. می توانید از آن برای ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید. خرید و فروش از طریق advcash امکان پذیر است.
  •   Advcash را می توان برای خرید آنلاین در برخی از پلتفرم ها استفاده کرد. در همه پلتفرم‌ها پذیرفته نمی‌شود، اما می‌توانید آنهایی را که انجام می‌دهند بررسی کنید و از advcash خود لذت ببرید.

این سرویس فقط با زبان انگلیسی در دسترس است.

 

ثبت نام و افتتاح حساب و وریفای احراز هویت ادوکش ( Advcash ) با استفاده از مدرک هویتی خود کاربران برای فعالیت در کیف پول Advcash

 

آیا وریفای حساب ادوکش ( Advcash ) و استفاده از آن ایمن است؟

به جرات می توان گفت ادوکش بهترین سیستم پرداخت ایمن برای فعالیت است. همچنین برای جلوگیری از هک شدن حساب کاربریتان می توانید 2FA را نیز فعال کنید.

در نظر داشته باشید هنگامی که 2fa را فعال می کنید این پلتفرم نسبت به آی پی ورود شما حساس می شود و هک شدن حساب را از طریق IP کنترل می کند. در صورت ورود با ای پی های متفاوت به اکانتتان، اکانت شما مسدود خواهد شد.

حساب شما در Advcash ممکن است خارج از کشور باشد، اما امنیت آن درجه یک است. ایمنی به گونه ای طراحی شده است که دارایی های شما را از هر نوع هک و سرقت نجات دهد. در اینجا مراحل امنیتی آورده شده است.

  •   پین کد
  •   شناسایی IP
  •   مجوز از طریق پیامک
  •   مجوز 2 مرحله ای 2FA
  •   رمزهای عبور مختلف برای هر پرداخت

همان طور که در مراحل بالا به امنیت اشاره شده است باید وریفای و احراز هویت ادوکش ( Advcash ) را انجام دهید تا بتوانید قفل این مراحل را برای حساب کاربری خود باز کنید. همه این ترتیبات امنیتی نشان می دهد که سرقت پول از کیف پول الکترونیکی شما آسان نخواهد بود. همه چیز با بیش از یک سیستم امنیتی ایمن شده است. یک هکر باید آنها را دور بزند تا به دارایی های شما برسد. Advcash به خصوص روی این ویژگی وب سایت سخت کار کرده است. این یک گام مهم برای جلب اعتماد مردم به کیف پول الکترونیکی است.

 

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 14:19

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ ( Olymp Trade ) با مدارک کشور های مختلف توسط شرکت های معتبری انجام می شود. بدین ترتیب مردم ایران به‌راحتی می‌توانند اقدام به ایجاد حساب کاربری و دریافت وریفای تضمینی از الیمپ ترید شروع به فعالیت کنند. کاربران سوالات زیادی را در رابطه با الیمپ ترید ( Olymp Trade ) در ایران دارند و تمام کسانی که قصد فعالیت در بازار های مالی دیجیتالی را دارند به دنبال روش های مطمئن برای شروع فعالیت و وریفای بروکر الیمپ ترید هستند.

همانطور که مستحضر هستید ، این بروکر به ایران را تحریم کرده است و تمامی افراد باهویت ایرانی، امکان ایجاد حساب و ترید در این بروکر را ندارند. ما در طول این مقاله بهترین روش را برای دریافت وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف را توضیح خواهیم داد. به طور کلی وریفای بروکر حساب بروکر المیپ به سه قسمت اساسی مطابق شکل زیر تقسیم می شود که تمامی مراحل به طور کامل توضییح داده می شوند؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف | Olymp Trade

 

 

دلیل اهمیت ایجاد حساب ، وریفای و احراز هویت در بروکر المیپ

الیمپ ترید ( Olymp Trade ) یک پلتفرم  معاملاتی باینری آپشن هست که این  مجموعه از سال 2014 فعالیت خود را شروع کرده است و به وسیله موسسه IFMRRC  رگوله می شود، تا یک محیط فوق العاده امن برای افرادی که در این محیط فعالیت می‌کنند ایجاد گردد. در حالت کلی تمام ضررهایی که به دلیل خطاهای بروکر ممکن است ایجاد شود توسط این مجموعه پرداخت می گردد.

توجه داشته باشید که احتمال بروز خطا در بروکر الیمپ ترید امکان پذیر نیست، ولی با این حال وجود پشتیبان قوی مانند IFMARC سبب اطمینان کاربران شده است. این کارگذاری در حال حاضر به شهرت جهانی دست پیدا کرده است و افرادی که به دنبال یک محیط مطمئن جهت سرمایه‌گذاری هستند به راحتی می‌توانند با دریافت وریفای تضمینی به فعالیت کنند.

در حال حاضر ایرانی ها تنها با استفاده از vpn کشور های دیگر و ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند در الیمپ ترید فعالیت داشته باشند، در ادامه متن روش دریافت وریفای تضمینی و احراز هویت در بروکر جذاب الیمپ بیان شده است. تمام افرادی که قصد سرمایه گذاری در این پلتفرم باینری آپشن را دارند حتماً قبل از سرمایه گذاری باید از زیر نظر بودن موسسات به وسیله هیئت های نظارتی معتبر اطمینان حاصل کنند. بر حسب مطالعات انجام شده امروز حدود ۱۵ درصد کاربران الیمپ ترید را ایرانی ها به خود اختصاص داده اند.

 

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف | Olymp Trade

 

  فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : المپ ترید , نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 13:22

یکی از بروکرها در زمینه های باینری که پلتفرمی برای معاملات آنلاین است، IQ option  ( بروکر ایکیو  آپشن ) می باشد. مشتریان می توانند در این مکان دارایی ها و بازارهای مالی مانند باینری آپشن و سهام و … البته ارزهای دیجیتال تجارت کنند. بروکر ایکیو از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با زبانی که به آن تسلط دارند فعالیت کنند. اما مشکلی اصلی که برای کاربران ایرانی وجود دارد مشکل وریفای بروکر ایکیو می باشد. برای حل مشکل احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option  ادامه مقاله تلماتو را مطالعه کنید.

 

نکاتی که از بسته شدن حساب بروکر ایکیو ( IQ option ) جلوگیری می کند

1: عدم استفاده از فیلترشکنی که مربوط به کشور غیرمجاز برای فعالیت در بروکر ایکیو است: اگر فیلترشکن شما مربوط به کشوری باشد که در این بروکر اجازه فعالیت ندارند همانند کشورمان ایران یا برخی از : کشورها درخواست عدم اجازه فعالیت کاربرانشان را به بروکر ایکیو داده اند تا کاربرانشان در این پلتفرم مجاز به فعالیت نباشند.

پس هنگام استفاده از VPN یا VPS حواس جمع باشید که آی پی شما مربوط به کشور ممنوعه نباشد.

هنگامی که ای پی شما هنگام ورود به سایت یکی از کشورهای ممنوعه برای فعالیت در بروکر ایکیو باشد، لیستی از کشورهایی که مجاز به فعالیت نیستند به شما نمایش می دهد.

2: توجه به ساعت کشوری که از IP آن استفاده می کنید: هنگامی که از آی پی یک کشور دیگر استفاده می کنید ساعت سیستم خود را به زمان همان منطقه تغییر دهید.

3: تمرکز روی مرورگری که با آن لاگین ( log in ) می شوید: هنگامی که شما در یک پلتفرم دیگری بعنوان مثال بایننس فعالیت کرده اید.

بعد از استفاده از بایننس می خواهید در بروکر ایکیو وارد حساب کاربری خود شوید اگر قصد دارید از دو آی پی متفاوت استفاده کنید، این پلتفرم با خواندن مشخصات مرورگرتان متوجه دور زدن شما خواهد شد.

یا از مرورگر دیگری استفاده کنید یا که از همان مرورگر قبلی به صورت Private استفاده کنید یا در حالت سوم مرورگر خود را ببندید و از اول باز کنید. دلیل اصلی محدود شدن حساب کاربری رعایت نکردن این نکات است.

 

خرید اکانت وریفای شده و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option | آی کیو آپشن

 

مدارک مورد نیاز برای وریفای و احراز هویت اکانت ایکیو اپشن IQ option

مدارک وریفای ایکیو اپشن که شامل سه مورد می باشد:

  • کارت هویتی ( آیدی کارت )
  • پاسپورت
  • گواهینامه رانندگی

کاربرانی که می خواهند وریفای IQ Option را انجام دهند باید یکی از سه مدارک فوق را تهیه کنند. نیازی به داشتن هر سه مورد نیست.

 

 

روش های ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان در بروکر  IQ Option

شما برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option )  تنها سه راه را پیش روی خود دارید:

  1. اگر شما شهروند یک کشور خارجی هستید و ملیت انجا را دارید می توانید با استفاده از آن مدارک مدارک وریفای ایکیو اپشن را انجام دهید. دقت کنید در صورتی که روی مدارک ملیت ایرانی شما نوشتاری شده باشد، شما به ناچار از این مورد باید صرف نظر کنید.
  2. استفاده از مدارک هویتی یک شخص قابل اعتماد با ملیت کشور مجاز برای فعالیت در ایکیو اپشن: اگر شما یک آشنای معتمدی دارید می توانید از او بخواهید احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) را برای شما انجام دهد، تیم تلماتو این مورد را برای شما توصیه نمی کند، چون شما رسما صاحب حساب نیستید و اصلا هیج نوع مالکیتی روی تراکنش های انجام شده ندارید.
  3. می توانید با استفاده از ارتباط با متخصصان تیم تلماتو احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) را انجام دهید. همانگونه که بسیاری از کاربران مدارک صرافی سخت گیری همانند بایننس را از تلماتو تهیه کرده اند و وریفای بایننس و وریفای کوکوین را به راحتی انجام دادند. برای دیدن نمونه کارها می توانید در واتس آپ پیام ارسال کنید و نمونه کارها را در مشاهده نمایید.

برای دریافت مدرک احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) می توانید مشخصات عمومی که در هنگام ایجاد اکانت در IQ Option وارد کرده اید که شامل: عکس 4*3 ، نام و نام خانوادگی دقیقا همانطور که در سایت وارد کرده اید همراه با تاریخ تولد به میلادی  را برای ما ارسال کنید.

برای وریفای راحت و آسان کمتر هزینه کنید ولی با خیال راحت احراز هویت را پشت سر بگذارید.

 

خرید اکانت وریفای شده و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option | آی کیو آپشن

 

مقالات مشابه

  فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : آیکیو آپشن , نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 12:55

یکی از ایمن ترین بروکرهای معتبر در دهه اخیر بروکر IC Markets می باشد که در زمینه فارکس فعالیت چشم گیری دارد. برخی کاربران ایرانی در این زمینه فعالیت دارند و برخی نیز قصد ورود به بازار فارکس را دارند. ممکن است به دلیل ایرانی بودن مشکلات ریز و درشتی برای شما پیش بیاید. بهتر است قبل از فعالیت و هرگونه اقدامی اگر با این صفحه مواجه شدید ادامه مقاله را مطالعه کنید، تا با نحوه تهیه مدارک و شرایط خاص ایرانی بودنتان و فضای کلی پلتفرم ، احراز هویت و وریفای بروکر ای سی مارکت ( IC Markets ) آشنایی داشته باشید. احراز هویت و وریفای بروکر ای سی مارکت همانند وریفای بایننس اهمیت بیشتری دارد. در ادامه همراه ما باشید.

 

IC Markets چیست؟

IC Markets یکی از مشهورترین ارائه دهندگان CFD فارکس است که راه حل های معاملاتی را برای معامله گران فعال روزانه و اسکالپرها (خرید و فروش های سریع با سود آنی) و همچنین معامله گرانی که تازه وارد بازار فارکس شده اند ارائه می دهد. IC Markets پلتفرم های معاملاتی پیشرفته، اتصال با تاخیر کم و نقدینگی برتر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

IC Markets در حال متحول کردن معاملات آنلاین فارکس است. معامله‌گران اکنون می‌توانند به قیمت‌هایی که قبلاً فقط در اختیار بانک‌های سرمایه‌گذاری و افراد با ارزش خالص بالا بود، دسترسی پیدا کنند.

 

مروری بر فعالیت Ic Markets

IC Markets یک کارگزار جهانی فارکس مستقر در استرالیا است که در سال 2007 تأسیس شد. این شرکت دارای چندین شعبه است و توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)، اداره نظارت مالی سیشل (FSA) و کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) تنظیم می شود. IC Markets ایمن در نظر گرفته می شود زیرا توسط ASIC سطح بالا تنظیم می شود.

IC Markets دلایلی که کاربران را به سمت Ic Market می کشاند.  هزینه های فارکس پایینی دارد. فرآیند افتتاح حساب آسان و سریع است، در حالی که واریز و برداشت رایگان و کاربرپسند است. از جنبه منفی، ای سی مارکت دارای سبد محصولات محدودی است که فقط CFD و فارکس را ارائه می دهد. سرویس چت زنده کند است.

این بروکر اخیرا کاربران خود رو ملزم به وریفای و احراز هویت کرده است.متاسفانه بروکر ای سی مارکت کاربران ایران را تحریم کرده است و اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را نمی دهد. به همین دلیل برای استفاده از خدمات این بروکر باید تحریم ها را به طریقی دور بزنید.

 

پیشنهاد تلماتو برای کاربران ایرانی فعال در IC Markets

استفاده از VPN یا VPS ثابت: چندین بار در محصولات و مقالات متفاوت تلماتو به این نکته اشاره کرده که کاربران ایرانی در تمامی زمینه هایی که در زمینه مال و تجاری باشد، کاربران ایرانی تحریم هستند. پس برای لو نرفتن هویت شما مجبور به تغییر آی پی هستید. سعی کنید از آی پی ثابت استفاده کنید تا آی سی مارکت متوجه فیک بودن آی پی شما نشود و به راحتی وریفای بروکر IC Markets را انجام دهید و در این پلتفرم فعالیت کنید.

استفاده از آخرین آپدیت اپلیکیشن و مرورگر: چون بعد از مدتی برای عیب یابی و افزایش برخی از قابلیت ها مرورگر و اپلیکیشن بسته به نوع سیستم عامل سیستم شما ارتقاء می یابد پس بهتر است از آخرین آپدیت آن استفاده کنید و در هر دفعه تغییر آی پی کوکی ها و کش مرورگر خود را پاک کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای وریفای حساب بروکر ای سی مارکت ( IC Market )

استفاده از مدارک هویتی: برای وریفای بروکر IC Markets شما باید پشت و روی مدرک هویتی ( ایدی کارت ) خود را در سایت آپلود کنید. برای این منظور شما باید یکی از سه مدرک که قابل قبول برای احراز هویت است را آپلود کنید. مدارک هویتی شامل:

  • کارت هویتی ( ID Card)
  • گواهینامه رانندگی (Driving license)
  • گذرنامه (Passport)

احراز هویت و وریفای بروکر IC Markets در یک مرحله هنگام عضویت انجام می شود. و شما بعد از ثبت نام در مرحله سوم مجبور به آپلود مدارک هویتی خود هستید.

 

استفاده از قبض برای تایید آدرس در بروکر ای سی مارکت ( IC Market ): این بروکر نیز برای احراز هویت و وریفای بروکر IC Markets باید برای تایید آدرس یکی از سه قبض خدماتی که شامل:

  • قبض آب و فاضلاب
  • قبض برق
  • قبض گاز

برای تایید آدرس نیز فقط کافیست یکی از این سه قبض را به انتخاب خودتان به تلماتو سفارش دهید و همراه با مدرک هویتی خود درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

خدمات مشابه:

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : آی سی مارکت, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 16:19

FXCM یک کارگزاری است تاسیس شده در سال 2017 که دفترمرکزی آن در انگلستان است. به دلیل تحریم های موجود برای ایران فعالیت در همه بروکر ها از جمله بورکر  برای کاربران ایرانی ممکن نیست. ولی به دلیل مزایای چشم گیری که این بروکر دارد نمی توان از فعالیت و وریفای FXCM چشم پوشی کرد. برای ایجاد حساب و احراز هویت FXCM همانند وریفای بایننس باید برخی از راهکارها را پیاده کرد که در ادامه مقاله به صورت کامل به آن ها اشاره کرده ایم. برای ایجاد حساب کاربری و فعالیت در بروکر FXCM با ما همراه باشید.

مزایای تجارت با FXCM

  • مجموعه کامل جفت ارزهای محبوب و CFD ها را بدون محدودیت برای سفارشات توقف و حد معامله کنید.
  • پلتفرم‌های معاملاتی قدرتمند: دسکتاپ ایستگاه معاملاتی پرچمدار FXCM، وب 2.0 ایستگاه معاملاتی سازگار با مک و پلتفرم‌های موبایل
  • FXCM همچنین MetaTrader4 را ارائه می دهد.

 

برای افتتاح حساب فارکس چه شرایطی وجود دارد؟

در FXCM، افتتاح حساب معاملاتی فارکس زنده سریع و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشور محل اقامت خود را تأیید کرده و درخواست آنلاین را تکمیل کنید. پس از نهایی شدن و تایید درخواست شما، یک نام کاربری و رمز عبور MyFXCM دریافت خواهید کرد. سپس می توانید از این اطلاعات برای ورود به پورتال مشتری MyFXCM ، واریز وجوه و شروع تجارت استفاده کنید.

 

شرایط ایجاد حساب و احراز هویت در FXCM

همانطور که در مقالات و محصولات قبلی اشاره کردیم، ایران بخاطر تحریم ها از همه پلتفرم های خرید و فروش محور محروم است و کاربران ایرانی نمی توانند فعالیت کنند. بنابراین اگر بین دو راهی فعالیت کردن و فعالیت نکردن در این پلتفرم ها گیر افتاده اید و دو دل هستید. پیشنهاد تلماتو به شما در این راستا این است که اگر علاقمند به فعالیت در کارگزاری ها، بروکرها و صرافی های خارجی هستید. فقط به شرکت های داخلی کشور بسنده نکنید سعی کنید وارد بازارهای بزرگ بین المللی شوید.

در صورتی که برای احراز هویت همانند احراز هویت بایننس با مشکل مواجه شدید می توانید با یک تماس ساده یا پیام در واتس آپ نمونه کارهای احراز هویتی را مشاهده کنید. برای تایید آدرس در وریفای FXCM می توانید قبض را نیز علاوه بر تهیه مدارک هویتی از تلماتو خریداری کنید.

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : FXCM, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:54

بروکر فیبوگروپ ( FiboGroup brokerیکی از قدیمیترین بروکرهای فعال در بازار فارکس می باشد که فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرده است، این بروکر دارای مجوزهای معتبر برای فعالیت در حوزه فارکس دارند. در طی سال های اخیر کاربران زیادی در این بروکر فعالیت کرده اند، اما به دلیل تحریم های پیش آمده علیه ایران برخی از کاربران ایرانی فعالیت های خود را در بروکرهای خارجی کنار گذاشتند. اما افراد خبره ای نیز روش فعالیت خود را از جمله روش احراز هویت و وریفای بروکر فیبوگروپ ( FiboGroup Broker ) را همانند پلتفرم های دیگر که شامل وریفای بایننس نیز می شود را با تلماتو انجام دادند. در این مقاله بروکر فیبوگروپ که در زمینه فارکس فعالیت دارد را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم، اگر علاقمند به فعالیت و وریفای حساب فیبو گروپ با تلماتو هستید، ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

 

بروکر یا کارگزاری فیبوگروپ ( FiboGroup broker ) چیست؟

فیبوگروپ یک معامله گر بسیار معتبراست و به خود در این زمینه می بالد چون جزو اولین بروکرهایی است که تجارت اینترنتی را در خدمات خود گنجانده است، این شرکت در سال 1998 در کشور اتریش تاسیس شد، و در دو دهه فعالیت خود جایگاهی را در برترین جایگاه فارکس برای خود ایجاد کرده است. گروه شرکت های فیبو جایی که دفتر مرکزی آن قرار دارد از زمان آغاز به کار توانسته است به سایر کشورها خدمات ارائه دهد. دفاتر بروکر فیبوگروپ در برخی کشورها با پشتوانه مالی خوب در مونیخ، وین، لیماسول، شانگهای و … وجود دارد و مراکز تجاری پرجنب و جوشی هستند و اهرم مورد نیاز را در عملیات ارائه می کنند.

به دلیل معتبر بودن بروکر فیبوگروپ ( Fibo group) و مجوزهای فیبوگروپ در مناطق مختلفی که فعالیت دارند بسیار مشهور است. این مجوزها از نهادهای نظارتی معتبر به آنها مجوزی معتبر برای فعالیت در حوزه های قضایی تعیین شده می دهد.

 

فعالیت در فیبوگروپ ( FiboGroup broker ) برای ایرانیان و مشکلات پیش رو

همانطور که در اول مقاله نیز به آن اشاره کردیم این بروکر برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم های گسترده علیه ایران ممنوع است، اما چون تایید وریفای فیبوگروپ توسط ربات انجام می شود تا حدودی کاربران می توانند با خیال آسوده احراز هویت کنند، اما به این معنی نیست که با مدارک ایرانی نیز می توان حساب را تایید کرد. در این مورد حتما با تلماتو در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان بگذاریم.

چگونه از لو رفتن هویت ایرانی خود جلوگیری کنیم؟

استفاده از Vpn با آی پی ثابت: هنگامی که قصد فعالیت در فیبوگروپ را دارید حتما آی پی خود را به کشورهای قابل فعالیت و مجاز در این پلتفرم تغییر دهید. حتما ای پی ثابت خریداری کنید تا هر دفعه موقع لاگین همیشه ای پی واحد داشته باشید.

 

مجوزهای بروکر فیبوگروپ ( FiboGroup broker )

  • مجوز معتبر از کمیسیون خدمات مالی FSC، نهادی که فعالیت های آن را در جزایر ویرجین بریتانیا اداره می کند.
  • مجوز معتبر برای فعالیت در قبرس از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CySEC
  • گروه فیبو از قوانین تعیین شده توسط این نهادهای نظارتی برای دومی پیروی می کند. از جمله قوانینی که با آن مطابقت دارد، قوانین مربوط به وجوه مشتریان است. گروه فیبو در جهت حفظ وجوه مشتریان اقدامات زیر را انجام داده است.
  • قرار دادن وجوه مشتری در حساب های بانکی مختلف نزد بانک های قانونی. این برای اطمینان از عدم ترکیب وجوه مشتریان با وجوه عملیاتی شرکت است.
  • ثبت نام برای یک طرح جبرانی که برای بازپرداخت وجوه مشتریان در صورت انحلال دارایی های شرکت همراه خواهد بود.

 

انواع حساب های بروکر فیبوگروپ ( FiboGroup broker )

فیبوگروپ شش حساب ارائه می دهد که بیشتر از سایر و بروکرها است و حساب های آن برای معامله گران مبتدی و با تجربه تر مناسب است.

همه حساب ها به عنوان حساب های آزمایشی در دسترس به عنوان یک حساب MT4 هستند، اما فقط حساب ثابت اسلامی (بدون تعویض) در دسترس است. گروه فیبو به مشتریان خود انواع حساب های تجاری را برای استراتژی های مختلف معاملاتی ارائه می دهد و هر یک از این حساب ها دارای ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی هستند تا نیازهای مشتریان مختلف را برآورده کنند این حساب ها عبارتند از:

  • mt4 cent
  • mt4 fixed
  • mt4 NDD
  • mt4 NDD
  • mt5 NDD
  • Ctrader NDD

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : فیبوگروپ, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:35

صرافی هوبی یا هیوبی  یکی دیگر از صرافی های پرطرفدار قرار دارد که در جایگاه پنجم در بین صرافی ها قرار گرفته است. این صرافی از معامله P2P پشتیبانی می کند. اما به دلایل تحریمات بین المللی که علیه ایران صورت گرفته است کاربران ایرانی دوباره به بن بست تحریم ها رسیدند. پس بهترین راه استفاده از تجربه افراد متخصص در این زمینه می باشد. برای اینکه بتوانید مرحله احراز هویت این صرافی را پشت سر بگذارید با ادامه این مقاله آموزش تصویری و تضمینی ثبت نام ، وریفای و احراز هویت در صرافی هیوبی گلوبال ( هوبی ) Huobi Global همراه ما باشید تا بتوانید به راحتی رفع تحریم کنید.

 

 

احراز هویت و وریفای صرافی هیوبی ( هوبی Huobi ) برای ایرانیان

نکاتی که قبل از احراز هویت و ایجاد اکانت در هوبی ( هیوبی) باید در نظر بگیرید بسیار حائز اهمیت است. احراز هویت صرافی های خارجی تقریبا مشابه هم می باشند. همانطور که در مقاله احراز هویت و وریفای کوکوین به این نکات اشاره کردیم در اینجا هم باید این نکات را جدی بگیرید و از نکات گفته شده سرسری عبور نکنید.

تحریم هایی که برای ایرانی ها اعمال شده است وریفای هوبی ( هیوبی ) را نیز تحت تاثیر قرار داده و این صرافی ایران را دیر لیست تحریم های خود قرار داده است. برای فعالیت ابتدا شما باید یک آی پی ثابت غیر ایرانی ایمن را دارا باشید، به این معنا که هنگام قطع شدن اینترنت VPN یا VPS شما آی پی را تغییر ندهد.

در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک کاربر ایرانی برای ایجاد حساب کاربری یا احراز هویت در هوبی یا هیوبی ( Huobi Verify ) نمی توانید از شماره تلفن همراه خود استفاده کنید، پیش شماره ایران در لیست شماره های هوبی قرار ندارد.  ایمیل را می توانید جایگزین شماره تلفن همراه کنید (با یک ایمیل فقط مجاز به ساخت یک اکانت هوبی هستید، برای حساب های کاربری بیشتر باید ایمیل های متفاوتی داشته باشید).

و نکته دیگری که باید دقت کنید، معامله گران عزیز ایرانی شما نمی توانید از مدارک ایرانی برای احراز هویت هوبی استفاده کنید. در صورتی که ایرانی بودن شما نمایان شود حساب کاربری شما توسط این صرافی مسدود شده و اجازه فعالیت نخواهید داشت.

 

آموزش تصویری و تضمینی ثبت نام ، وریفای و احراز هویت در صرافی هیوبی گلوبال ( هوبی ) Huobi Global | رفع تحریم و حل مشکل برای ایرانیان

آموزش تصویری و تضمینی ثبت نام ، وریفای و احراز هویت در صرافی هیوبی گلوبال ( هوبی ) Huobi Global | رفع تحریم و حل مشکل برای ایرانیان

مراحل احراز هویت در هوبی

برای فرایند ثبت نام آسان و احراز هویت بی دغدغه در هوبی شما می توانید به متخصصین تلماتو اعتماد کنید، تا مدرک هویتی مورد نیاز شما را برای وریفای هوبی تنظیم کنند. کیفیت مدارکی که ما برای شما معامله گران عزیز تهیه و تنظیم می شود، تفاوتی با مدرک اصلی ارائه شده توسط دولت کشورهای دیگر ندارد. دقیقا مطابق با استانداردهای کشورهای خارجی مجاز به فعالیت در هوبی تنظیم می شوند. با این روش نگران احراز هویت خود نباشید ما در تلماتو همراه شماییم.

ثبت نام اولیه: فقط با یک ثبت نام ساده و تکمیل اطلاعات فردی سقف برداشت شما 0.06 بیت کوین در 24 ساعت و 156 دلار آمریکا به صورت تقریبی می باشد.

احراز هویت کامل: در این مرحله از احراز هویت سهمیه برداشت شما از ارز دیجیتال روزانه 100 بیت کوین و حجم معاملات با سهمیه کل معاملات به صورت تخمینی 1562 دلار آمریکا خواهد بود.

احراز هویت پیشرفته: در احراز هویت پیشرفته سهمیه برداشتی ارز دیجیتال روزانه 100 بیت کوین بوده و حجم معاملاتی نامحدود بوده و محدودیت بالایی ندارد.

 

کیفیت مدارک آپلود شده برای احراز هویت Huobi Global

  • نام و نام خانوادگی شما باید با نام کشوری که مدارک آن را از تلماتو تهیه کرده اید به صورت کامل و دقیق وارد نمایید.
  • یکی از نکاتی که باید برای آپلود در نظر داشته باشید فرمت عکس آپلود شده است. فرمت باید بصورت JPG یا PNG که مورد قبول توسط هوبی است ارسال شود.
  • نسخه اسکن یا کپی شده مدارک را آپلود نکنید.
  • حجم فایل ارسالی برای احراز هویت هوبی باید کمتر از 5MB باشد.
  • اطلاعات کلیدی مانند اطلاعات موجود در پاسئورت و گواهینامه رانندگی و کارت هویتی، شماره هویتی و نام شما به وضوح و بدون هیچ مانعی قابل مشاهده باشد.

 

خدمات مشابه وریفای

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای هیوبی , نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:00

صرافی بای بیت در مارس 2018 تأسیس شد، یکی از سریع ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در حال رشد با بیش از 6 میلیون کاربر ثبت شده است. این صرافی در تلاش است تا یک تجربه تجارت آنلاین، استخراج و سهامداری نوآورانه را برای مشتریان خرده‌فروشی و سازمانی در سراسر جهان فراهم کند. این شامل ارائه استراتژی‌های تجارت ارز دیجیتال انعطاف‌پذیر برای معامله‌گران مبتدی و با تجربه است. در سال 2020، صرافی برنده «مطمئن ترین بستر معاملاتی» در جوایز سرمایه گذار بین المللی شد.پردازش تراکنش ها از جمله خرید و فروش به 100.000در ثانیه می رسد. برای انجام فعالیت های بیشتر شما باید همانند وریفای بایننس ، وریفای بای بیت را نیز کامل نمایید. در این مقاله آموزش های لازم برای نحوه ثبت نام، وریفای و احراز هویت حساب کاربری بای بیت ( BYbit ) داده شده است؛ همراه ما باشید.

 

مشکلات احراز هویت برای کاربران ایرانی در بای بیت ( Bybit )

بای بیت توصیه های FATF را به عنوان مبنای سیاست KYC ( احراز هویت و وریفای ) خود انتخاب کرد. این به معنای یافتن یک راه حل خودکار برای مبارزه با تقلب، مطابقت با قوانین و اطمینان از صادق بودن کاربران بود. این زمانی بود که شرکت تصمیم گرفت KYC را انجام دهد. به همین دلیل چون ایران از سمت FATF تحریم می باشد،کاربران ایرانی نمی توانند در صرافی بای بیت به فعالیت بپردازند. با این حال تیم متخصص تلماتو نگرانی های کاربران صرافی بای بیت را حل کرده است.

 

راهکار تلماتو برای دور زدن وریفای صرافی بای بیت ( Bybit Verify )

مسئله ای که در حال حاضر برای تریدرهای عزیز داخل کشور پیش می آید بسیار جدی است، چون فعالیت آن ها فقط و فقط به صرافی های داخل کشور محدود می شود که برای بسیاری از معامله گران فعالیت کرده در صرافی های خارجی مانند بایننس و بای بیت و … خوشایند نیست. معامله گران ایرانی در بین صرافی های جهانی عموما هر بار بعد از انتخاب صرافی مناسب، با بحث شیرین تحریم ایرانی مواجه می شوند

پس برای دور زدن تحریمات یک VPN یا VPS معتبر پولی خریداری نمایید تا در صورت قطع شدن اینترنت شما آی پی شما را به آی پی ایران تغییر ندهد که موجب لو رفتن ملیت ایرانی شما شود. اگر شما ملیت یک کشور خارجی غیر تحریم را دارید می توانید با استفاده از مدارک آن احراز هویت را انجام دهید. به هیچ عنوان برای احراز هویت از مدارک ایرانی استفاده نکنید.

و مرحله بعدی که باید در آن گام بردارید، تهیه مدرک کشور غیرتحریم برای بای بیت است، که نگرانی خود را برطرف کنید. متخصصان تیم تلماتو به گونه ای مدارک را تنظیم می کنند که سخت ترین وریفای های صرافی ها را پشت سر گذاشته است. بعنوان مثال احراز هویت بایننس یکی از سخت ترین وریفای های موجود در بین صرافی ها می باشد که ما با تیم ماهر خود برای چند صد کاربر مدارک معتبر را ارائه داده ایم.

برای مشاهده نمونه کارها می توانید در واتس آپ به تیم تلماتو پیام ارسال کنید.

 

سطوح احراز هویت و وریفای حساب کاربری در بای بیت ( Bybit )

این صرافی نیز همانند سایر صرافی ها  شامل دو سطح احراز می باشد همانند احراز هویت بایننس و …، در مرحله اول هنگام ایجاد حساب کاربری شما فقط مشخصات اولیه را انجام می دهید که جزئی از سطوح احراز هویت بای بیت نمی باشد. اگر می خواهید بیش از دو بیت کوین در روز برداشت داشته باشید باید احراز هویت بای بیت را کامل کرده باشید.

سطح اول وریفای بای بیت: در مرحله اول احراز هویت سقف برداشت روزانه شما در 24 ساعت به 50 بیت کوین ارتقاء می یابد.

سطح دوم وریفای بای بیت: در مرحله دوم میزان برداشت روزانه شما روزانه به 100 بیت کوین افزایش پیدا می کند.

 

نحوه احراز هویت سطح یک در بای بیت

روی “Account Security” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی بای بیت | وریفای تضمینی و مرحله به مرحله در حساب کاربری بای بیت | Bybit Verify | با مدارک کشور های مختلف

روی “Verify Now” در ستون “Identity Verification” زیر “Account Security” کلیک کنید.

 

 

روی “Verify Now” کلیک کنید. تحت Basic Verification کلیک کنید.

 

ثبت نام و احراز هویت در صرافی بای بیت | وریفای تضمینی و مرحله به مرحله در حساب کاربری بای بیت | Bybit Verify | با مدارک کشور های مختلف

اطلاعات مورد نیاز:

  1. سند معتبر از کشور غیر محدود در بای بیت (گذرنامه/شناسنامه)
  2. تشخیص چهره

توجه داشته باشید:

  • لطفاً مطمئن شوید که عکس سند به وضوح نام و تاریخ تولد را نشان می دهد.
  • اگر نمی توانید عکس ها را با موفقیت آپلود کنید، لطفاً مطمئن شوید که عکس و سایر اطلاعات شما واضح و صحیح است و شناسه شما به هیچ وجه تغییر نکرده است.
  • هر نوع فرمت فایلی عکس را می توان آپلود کرد.

 

نحوه وریفای سطح دو بای بیت

پس از تأیید تأیید KYC 1، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1. روی «Account Security» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2. روی «Verify Now» در ستون «Identity Verification» در زیر کلیک کنید. اطلاعات حساب کلیک کنید.

3.  در زیر تأیید اقامت روی «اکنون تأیید شود» کلیک کنید.

 

توجه:

مدارک اثبات آدرس پذیرفته شده توسط Bybit عبارتند از:

  • قبض آب و برق
  • صورت حساب بانک
  • مدارک مسکونی صادر شده توسط دولت

Bybit انواع اسناد زیر را به عنوان اثبات آدرس نمی پذیرد:

  • کارت شناسایی / گواهینامه رانندگی / گذرنامه صادر شده توسط دولت
  • بیانیه تلفن همراه
  • سند بیمه
  • فیش تراکنش بانکی
  • معرفی نامه بانک یا شرکت
  • فاکتور / رسید دست نویس

هنگامی که اسناد توسط Bybit تأیید شد، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد و سپس می توانید تا 100 BTC در روز برداشت کنید.

 

ثبت نام و احراز هویت در صرافی بای بیت | وریفای تضمینی و مرحله به مرحله در حساب کاربری بای بیت | Bybit Verify | با مدارک کشور های مختلف


 

سوالات متداول

 

احراز هویت یا وریفای بای بیت چیست؟

احراز هویت برای شناخت مشتری کمک بیشتری می کند و از پولشویی ها و عدم دسترسی افراد سودجو و هکرها به حساب شما جلوگیری می کند.

چرا باید احراز هویت انجام دهیم؟

احراز هویت به معامله گران کمک می کند تا خدمات بهتر و بیشتری از سوی صرافی بیت بای دریافت کنند، و خطرات حساب کاربری را به حداقل ممکن می رساند.

اطلاعات شخصی من چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟

اطلاعاتی که ارسال می کنید برای تأیید هویت شما استفاده می شود. اطلاعات شخصس شما کاملا ایمن در دیتابیس صرافی بای بیت نگهداری خواهد شد.


فرآیند تأیید KYC چقدر طول می کشد؟

فرآیند تأیید KYC تقریباً 15 دقیقه طول می کشد.

توجه:
به دلیل پیچیدگی تأیید اطلاعات، تأیید KYC ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد.


خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : احراز هویت در بای بیت , نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 14:25

صرافی گیت یکی دیگر از صرافی هایی با قدمت زیاد است که پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشته است. Gate.io یک صرافی معاملاتی ارز دیجیتال است که به معامله گران این امکان را می دهد که در این پلتفرم به فعالیت بپردازند. به منظور اطمینان از ایمنی دارایی‌های شما، مطابق قانون صنعت کریپتو و کاهش کلاهبرداری، پولشویی، باج‌گیری و سایر فعالیت‌های غیرقانونی، Gate.io این را الزامی می‌کند که همه کاربران احراز هویت KYC  را کامل کنند. برای استفاده از خدمات بهتر و بیشتر بهتر است احراز هویت گیت را همانند وریفای بایننس کامل کنید. فقط پس از اینکه حساب شما تأیید هویت KYC را دریافت کرد، می‌توانید وجوه را برداشت کنید، برای یادگیری ثبت نام ، وریفای و احراز هویت در صرافی گیت در نسخه وب ( کامپیوتر ) و اپلیکیشن تلفن همراه ، با ما باشید.

 

احراز هویت و وریفای در صرافی گیت برای ایرانیان

صرافی گیت همانند سایر صرافی ها (بایننس و …) برای ایرانی ها فیلتر است و کاربران ایرانی اجازه فعالیت در این پلتفرم را ندارند. پس ثبت نام و وریفای و احراز هویت حساب کاربری با مدارک ایرانیان و شماره های ایرانی برای صرافی گیت به درد نمی خورند. اگر شما مدارک ملیتی یک کشور دیگر را دارید می توانید با استفاده از آن وریفای و احراز هویت گیت را تکمیل کنید.

برای استفاده از این صرافی حتما از یک آی پی ثابت استفاده کنید. سعی کنید یک Vpn پولی با آی پی ثابت خریداری کنید. چون فیلترشکن های رایگان هر دفعه در حال تغییر آی پی هستند و این امنیت حساب کاربری شما را با خطر مواجه می کند.

 

راهکار تلماتو برای مدارک احراز هویت گیت

اگر شما هم یک معامله گر ارزهای دیجیتال هستیدو تحریم های وضع شده علیه ایران، دست شما را از صرافی های بزرگ قطع می کند، شما باید بجای قطع فعالیت در این صرافی ها محدودیت های موجود را از بین ببرید. بنابراین پیشنهاد تیم تلماتو برای شما تهیه مدارک احراز هویت و وریفای صرافی گیت با کیفیت مدارک اصلی است. با استفاده از کارت هویتی ( آیدی کارت ) ، گواهینامه رانندگی و پاسپورت کشورهای مختلف شما می توانید بدون متوجه شدن گیت احراز هویت را انجام دهید و به فعالیت بپردازید.

 احراز هویت و وریفای در صرافی گیت | آموزش ثبت نام در گیت | Gate.io Verify | | وریفای تضمینی و مرحله به مرحله در حساب کاربری گیت

 

مطالعه بیشتر

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای تضمیی صرافی گیت , نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 13:56

یکی از جذابترین سرگرمی هایی که در کل جهان طرفداران زیادی را در رده های سنی متفاوت دارد گیم (Game) است. علاوه بر بازی و سرگرمی برخی از افراد به دنبال کسب در آمد از سرگرمی های خود هستند. برخی از شرکت ها هر سال بازی های متفاوتی را روانه بازار می کنند. در این بین برخی از شرکت ها نیز ارتباط بین گیمر ها را امکان پذیر می کنند. یکی از سایت هایی که در این زمینه بسیار فعالیت کم نظیری دارد G2G  می باشد. این وبسیات نیز نیاز به ارایه مدارک جهت وریفای دارد مانند وریفای بایننس . اگر مشتاق خرید مدارک جهت احراز هویت و وریفای حساب و اکانت G2G ( جی تو جی ) هستید، ما در تیم تلماتو به همراه شما هستیم و توضیحاتی در این زمینه خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

 

چرا باید مدارک هویتی خود را برای احراز هویت  و وریفای حساب G2G ارائه کنم؟

G2G یک بازار دیجیتال پیشرو در جهان است که توسط کارآفرینان فنی تاسیس شده است. در حال حاضر دفاتری در مالزی، سنگاپور و اندونزی دارند همچنین توسعه دفاتر خود در کشورهای تایلند، ویتنام، ایالات متحده و امارات را به پیش می برند. این پلتفرم با شعار “طراحی شده توسط گیمرها، برای گیمرها”، G2G در سال 2013 شروع به فعالیت نموده و در سال 2016 رسما راه اندازی شد. از آن زمان، پلتفرم G2G سال به سال رشد تصاعدی داشته است و به یک نیروی برجسته در فضای بازی تبدیل شده است.

G2G شرکتی است که در مناطقی که مشمول مقررات مبارزه با پول شویی (AML) است، تجارت می کند. به این ترتیب، کاملا متعهد به همکاری با مقام پولی برای تقویت و تنظیم اقدامات می باشد. همچنین با توجه به الزامات استانداردهای بین‌المللی و قوانین و صلاحیت محلی مجبور به ادامه این روند هستند.

بخشی از این فرآیند شامل تأیید هویت کاربر با استفاده از اسناد، اطلاعات و داده‌های منبع معتبر و مستقل (همچنین به عنوان KYC یا Know-Your-Customer نیز شناخته می‌شود)، به ویژه از آنجایی که تجارت G2G شامل تراکنش‌ها و حواله به ارزهای خارجی است باید وریفای  و احراز هویت G2G را کاربران انجام دهند.

 

وریفای حساب و اکانت G2G | خرید مدارک احراز هویت سایت بازی G2G | ثبت نام و دریافت اکانت وریفای شده جی تو جی

 

 

با چه مدارکی می توان وریفای اکانت G2G را کامل کرد؟

برای اینکه مرحله وریفای و احراز هویت اکانت G2G را پشت سر بگذارید باید هموراه یکی از سه مدارک زیر که اشاره شده است ، پشت سر بگذارید تا بتوانید به راحتی به فعالیت خود در این وبسیات ادامه دهید. حتما مطلع هستید که نمی توان از مدارک ایرانی برای وریفای حساب g2g استفاده کرد.

  1. کارت هویتی ( آیدی کارت ) : این به عنوان کارت شناسایی محسوب می شود و هر کشور آیدی کارت مخصوص به خود را دارد.
  2. گواهینامه رانندگی : درایور لایسنس نیز برای هر کشور مخصوص می باشد و گاهی ایالت های مختلف یک کشور نیز دارای گواهینامه رانندگی مختلف هست.
  3. پاسپورت (گذرنامه) : معمولا تمامی صرافی های یا وبسیات های خارجی از صفحه اول پاسپورت عکس میخواهند

 

خدمات مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 13:27

اگر تصمیم گرفتید وارد دنیای هیجان انگیز بازی آپلند شوید سلیقه شما در انتخاب بازی تحسین برانگیز است، هر آن چیزی که در این بازی کسب می کنید و دارایی مجازی شما محسوب می شود قابلیت نفوذ به دنیای واقعی شما را دارد. روش ثبت نام منحصر به فرد و وریفای آسان آپلند تاکنون کاربران زیادی را به دنیای متاورس کشانده است، متاورس آینده اینترنت است که آپلند نیز بر پایه حقیقت مجازی پایه گذاری شده است. اگر شما هم همانند برخی از افراد علاقمند به کسب در آمد از سرگرمی های خود هستید تیم تلماتو Upland را به شما پیشنهاد می کند. البته به دلیل برخی از تحریم ها علیه ایران وریفای این بازی محبوب نیز دستخوش تغییراتی شده است، برای دور زدن تحریم ها که پیش از این برای احراز هویت بایننس و سایر پلتفرم ها استفاده می شد همراه ما باشید. در دنیای امروزی داشتن سرگرمی های سودمندی همچون آپلند شما را به درآمد رسانده و از بطالت وقتتان جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با آپلند و وریفای آن لطفا ادامه مقاله را مطالعه فرمایید. فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای حساب بازی Upland, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 14:15

کوین بیس یکی دیگر از صرافی های پرطرفدار در بین تریدرهای تازه کار و کهنه کار است، ولی به دلیل تحریم FATF کاربران ایرانی برای احراز هویت و وریفای اکانت کوین بیس Coinbase علاوه بر دچار مشکل شدن برخی افراد نیز برای فعالیت در این صرافی منصرف می شوند، اما باید به این نکته نیز دقت کنید که بزرگترین صرافی ها ایران را تحریم کرده اند یا باید به طور کلی قید ارز دیجیتال را بزنید یا که جسارت به خرج داده و از راه پر پیچ و خم دور زدن تحریم عبور کنید. تیم تلماتو علاوه بر ارائه مدارک احراز هویت بایننس و سایر صرافی های بزرگ به کاربران بیشتری خدمات رسانی کرده است. برای دور زدن تحریم ها و فعالیت در صرافی بزرگ  Coinbase ارز دیجیتال همراه ما باشید.

 

تاریخچه مختصر کوین بیس

کوین بیس یک پلتفرم تجارت و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از 100 ارز دیجیتال قابل معامله مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را می دهد. Coinbase یک شرکت بزرگ با بیش از 89 میلیون کاربر و 278 میلیارد دلار دارایی در این پلتفرم است.

مبتدیان احتمالاً پلتفرم اصلی Coinbase را برای سفارشات خرید و فروش ساده ترجیح می دهند. کاربران پیشرفته تر می توانند از طریق Coinbase Pro که در دسترس هر کاربر Coinbase است، به ویژگی های اضافی و انواع سفارشات دسترسی داشته باشند.

ارزهای رمزپایه یک طبقه دارایی نسبتاً جدید هستند. با این حال، اگر به ارز دیجیتال علاقه مند هستید، کوین بیس یک گزینه عالی برای افراد تازه کار و کهنه کار است. برای فعالیت در این صرافی وریفای و احراز هویت اکانت اجباری می باشد.

 

ارزهای دیجیتال موجود در کوین بیس

کوین بیس از تجارت بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و به طور مرتب سکه های جدید را در لیست قرار می دهد. تعداد بسیار زیادی برای فهرست کردن در اینجا وجود دارد، بنابراین در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از محبوب ترین ارزها در Coinbase داریم:

بیت کوین BTC، اتریوم ETH، کاردانو ADA، سولانا SOL، پولکادوت DOT، سکه USD (USDC)، دوج کوین DOGE، Uniswap (UNI)، لایت کوین LTC، شیبا اینو SHIB، الگوراند ALGO، لومن های ستاره ای XLM، چند ضلعی MATIC، DAI (DAI)، سوشی تعویض SUSHI .

این صرافی همچون صرافیهای دیگر مانند بایننس و کوکوین ، ایران را تحریم کرده و به کاربران ایرانی اجازه فعالیت نمی دهد. در ادامه بخش همراه ما باشید تا با راهکاری که سایت تلماتو برای وریفای و احراز هویت کوین بیس Coinbase ارایه می دهد، اشنا شوید.

 

احراز هویت کوین بیس

 

خدمات مشابه: 

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای حساب صرافی کوین بیس, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 13:56

صرافی اف تی ایکس ( FTX ) یکی دیگر از صرافی هایی است که طرفداران زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال، برای تریدرهای تازه کار و  معامله گران قدیمی دارد، ولی به دلیل تحریم بودن ایران کاربران ایرانی با مشکلاتی مانند مشکلات وریفای بایننس مواجه می شوند. اکثرا به این صورت است که کاربران باید دست به دامن روش های غیرمعمول برای وریفای حساب کاربری خود باشند ما در تلماتو راهگشای شما عزیزان هستیم. برای ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در اف تی ایکس FTX و روش های پشت سر گذاشتن تحریم کاربران ایرانی مقاله را با دقت کامل مطالعه فرمایید. در صورت مواجه با مشکلات وریفای می توانید با تلماتو در تماس باشید.

 

 

معرفی صرافی FTX  

این صرافی مستقر در کشور باهاما و شرکت های وابسته به آن در ایالات متحده قرار دارد. یک صرافی ارز دیجیتال که توسط معامله گران و تریدرهای FTX برای معامله ساخته شده است. صرافی اف تی ایکس از خدمات نوآورانه ی از جمله مشتقات (قرارداد مالی که ارزش آن به گروهی از دارایی ها یا معیارها وابسته است) و توکن های اهرمی ( Leveraged Token ) ارائه می دهد.

 

توکن های اهرمی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوریج در زبان فارسی به معنای اهرم است، اگر در معامله به سود دست یابید، می توانید با استفاده از لوریج توکن سود خود را چند برابر کنید، پس سرمایه گذاران در صرافی FTX با این اهرم می توانند چندین برابر دارایی خود را به عنوان سود برداشت کنند. یکی از مزیت هایی که کاربران زیادی بخاطرش به FTX پیوستند معامله آسان با Leveraged Token است و همه تریدرها می توانند از آن استفاده کنند. برای انجام معاملات بیشتر و استفاده از توکن های اهرمی شما باید با استفاده از احراز هویت اف تی ایکس محدودیت ها را از میان بردارید تا بتوانید به فعالیت در این صرافی بپردازید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

روش های وریفای اف تی ایکس ( FTX ) برای ایرانیان

هر کاربر ایرانی که قصد فعالیت در صرافی های خارجی را دارد یا برای فعالیت اقدام کرده است، باید مدارک هویتی را تهیه کنید. نکاتی که برای احراز هویت اف تی ایکس باید در نظر داشته باشید در موارد ذیل به آن ها اشاره شده است:

1. استفاده از مدارک شخص معتمد که ساکن کشور تحریمی نباشد: در صورتی که یکی از دوستان و آشنایان شما که به او اعتماد کامل دارید، می توانید از مدارک او برای احراز هویت اف تی ایکس استفاده کنید. ولی ممکن است مشکلاتی در آینده برای شما پیش بیاید، شما صاحب حساب کاربری FTX شناخته نمی شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل باید از دوستتان بخواهید تا آن را رفع کند. و ممکن است بعد از مدتی داراریی شما از طرف شخص مقابلتان به خظر بیفتد. تلماتو با این گزینه مخالف می باشد.

 

2. استفاده از مدارک خودتان اگر ملیت کشور غیرتحریم را دارید: اگر شما ملیتی غیر از ملیت ایران را دارید و در کشور دیگری زندگی می کنید می توانید مدرک آن را استفاده کنید، لطفا توجه داشته باشید فقط داشتن پاسپورت شما را جزو شهروند یک کشور تعریف نمی کند، چون ملیت شما در آن ایرانی نوشته شده است.

 

3. تهیه مدارک فیک از تلماتو با مشخصات خودتان: در صورتی که دو مورد بالایی گفته شده برای شرایط شما صدق نمی کند می توانید با تلماتو در ارتباط باشید علاوه بر تهیه مدارک احراز هویت اف تی ایکس می توانید مدارک وریفای بای بیت ، احراز هویت بایننس ، وریفای هیوبی ، وریفای صرافی گیت ، وریفای کوکوین ، وریفای کوین بیس و … را تهیه کنید.برای تهیه مدرک هویتی کافیست نام و نام خانوادگی به انگلیسی (دقیقا همانگونه که موقع ثبت نام در پلتفرم صرافی نوشته اید)، تاریخ تولد به میلادی و یک عکس 4*3 با کیفیت را برای ما ارسال کنید. در کمتر از 24 ساعت مدرک هویتی مورد نظرتان به نشانی مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

استفاده از VPN یا VPS با آی پی ثابت: شما حتی بدون داشتن فیلترشکن نمی توانید وارد سایت اف تی ایکس شوید. پس به ناچار باید یک VPN یا VPS را همیشه برای فعالیت در این پلتفرم ها بر روی سیستم یا تلفن همراه خود داشته باشید. در صورتی که هویت ایرانی شما برای FTX معلوم شود، حساب کاربری شما به طور دائم مسدود می شود. ترجیحا از VPN پولی استفاده کنید چون آی پی ثابت در اختیار شما قرار می دهد. فیلترشکن های رایگان در هر دفعه وصل شدن یک آی پی متفاوت به شما عرضه می کند و اف تی ایکس متوجه فیک بودن آی پی شما می شود.
روی دارایی خود ریسک نکنید.

 

ایجاد حساب کاربری در صرافی FTX

ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و وارد سایت FTX شوید.

– روی کلمه Register واقع در گوشه سمت راست بالای سایت کلیک کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

– در صفحه ظاهر شده آدرس ایمیل خود و رمز عبور ایمن وارد کنید. تیک گزینه موافقت با شرایط خدمات را بزنید و روی کلید Create Account کلیک کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

در عین حال که مراحل ثبت نام را انجام می دهید نوعی احراز هویت نیز در سطح ابتدایی انجام می دهید.

خدامت مشابه

فروش فایل های آموزشی ...

ما را در سایت فروش فایل های آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وریفای حساب صرافی FXT, نویسنده : telmato gaml90 بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 13:34

آرشیو مطالب

خبرنامه